Merhabalar aile içi sex hikayeleri severler, ben ahmet izmire tatil için teyzemin yanına gitmiştim uzun zaman olmuştu teyzemi görmeyeli ailenin en genç ve en güzeliydi. Eskiden aşırı yakındık ve izmire yanına gittiğimde beni görünce aşırı şaşırmış ve çokta sevinmişti. hemen boynuna soruldım ellerim ile sırtını ovalıyordum ve oda benim kileri Eniştem bu arada yurt dışına çıkmış iş görüşmesi için evde tek başımıza kalmış oturuyorduk gece oldu ve sıcaktan ilk dondurma yedik kesmemişti ben tv izlerken teyzem yukarda bir şeyler yapıyordu sesi solugu çıkmıyordu.
Aradan az zaman geçmiş ince bir elbisesi ile gelmiş içinde iç çamaşırı bikinisi vardı. Ahmet canım ben havuza geçiyorum serinleyip geliyorum tatlım dedi. Sanki bana gel gel der gibiydi 5-10 da geçti havuz başına geldim onu izliyor müzige kaptırmış beni görmuyordu ve suyun üzerinde giriş çıkıyor beni çıldırtıyordu. Elleri ile güzel memelerini ovalıyor ve arasıra kaldırıp indiriyordu bir ara üstünü çıkardı ve kenera koydu villada tek oldugu için aşırı rahattı bende üzerime değiştirip suya atladım teyzem iki elliyle memelerini tutuyor aşırı şarşımış beni beklemiyordu. Tabi bende salaklıga yatıp onla oyun oynamak için topuda havuza getirdim oynuyalım mı teyze dedim. hemen bikinisini üstünü giydi ve suya yine atladı az oynarken içinden şeytanlıklar geçiyordu boğulma numarası yaptım ve suyun dışına çıktım yapay tenefus bekliyordum ve dudaklarını bir an dudaklarımda hissetim ve elli sikime koymuş olayların şoku ile tabi benim velet yavaştan hareketlenmeye başlandı. Oda olayların farkına varmaya başlamıştı dudaklarından çeker benzeri oldu çok güzel öpüyosun dedim.. Ahmetttt dedi bir daha öpsene yaa dedim öle deme lenn dedi ama bundan böyle geçmişti yapıştım saççlarına ve öpmeye başladım itiraz etmiyordu. ve bundan böyle oda istiyordu. Sikimi tutuyorsun farkındasın dimi canım benim dedim aa hiç farkında değilim çıkarda görelim nerdeymiş o görelim de beni ne kadar istiyorsun da görelim derdenmez şezlonka yatırdım ipinden çekipaçtım leny hızlı ol dedi ve daldırdım aleti çok güzeldi o pamuk benzeri popusu çok fazla güzeldi hem sikiyordum hem kızartıyordum vura vura bitmesini istemiyordum ben bundan sonra yorulmuş o yorulmamıştı eniştemin veremediği hazları benden bulmuştu.Seks hikayeleri.
Ne süre izmire gitsem bundan böyle beni havuza çagırır ve beni sömürür oldu arasıra gitiğim yere artık aylarda bir gitmeye başladım bu gövde dayanmıyor kendime de bakmam lazımdı öldürecekti teyzem bu girişte ben onu sikerken o beni siker oldu.