19 Haziran 2016 Pazar

Stajda Olgun Kadını Siktim

Merhaba seks hikayesi severler ben 18 yaşında lise son sınıfta okuyan bir öğrenciyim. Küçük bir kasabada okuduğum için stajımı belediyede yapacaktım. Burada Belediye Başkan yardımcısı bizim akrabamız. Beni de kardeşi gibi severdi ama her şey bir anda değişiverdi. Bu kadın yeni doğum yapmıştı ve yavaş yavaş işlere dönmeye başlamıştı. Yakın oturduğumuz için stajdan çıkınca beni de eve o bırakıyordu. Neyse bir akşam evin önüne geldiğimizde hadi bize gel de hem ufaklığı da görmüş olursun dedi. Ben de enişte rahatsız olmasın şimdi akşam saatinde dedim. Kadın da bana enişten yok o şehir dışında iki gün gelmeyecek deyince ben de onu kırmadım ve içeriye girdim. 
Neyse eve girdik ve bana bir çay yaptı. Ufaklığı gördükten sonra çay içip sohbet etmeye başlamıştık ki konu bir anda cinselliğe geldi. Cinsel şakalar yapıyorduk birbirimize ama kadın biraz çekinmeye başladı. Ben de daha fazla kendimi tutamadım ve el şakası yapar gibi kalçalarını tokatladım. Aslında yüzü değişti ama yine de kötü bir tepki de vermedi. O susunca benim de cesaretim arttı ve kalçalarına dokunmaya devam ettim. Sanırım sonunda o da azmıştı. Bir anda elini yarağıma atıverdi. Hadi o zaman kocam yokken bir güzel sik beni deyince ben de daha fazla kendimi tutamadım. Hemen kadını soymaya başladım. 
Kadını çıplak bir şekilde soyarak yatağa götürdüm ve kendim de soyundum. İkimiz de ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık. Bütün vücudunu okşuyor, o dolgun süt dolu memelerinin uçlarına da öpücükler konduruyordum. Kadın ise altımda iniliyor, hadi artık sok şunu deyip duruyordu. Ben de daha fazla dayanamadım ve yarağımı amının içine sokmaya başladım. Yarağım amına girerken kadının gözleri kaymaya başlamıştı. Yarağım tamamen içine girdiğinde ise ohhhh ahhhh devam et diye inlemeye başladı. Ben de sokup sokup çıkarmaya başladım. Giderek daha da sertleşiyordum. Uzun uzun sert bir şekilde siktim. En sonunda da kadının göğüslerinin arasına boşaldım. O günden beri stajda benden utanıyor ve yüzüme bakamıyor. Ama benim için harika bir geceydi. 

0 yorum:

Yorum Gönder