1 Mayıs 2016 Pazar

Bisiklet turundaki açık giyimli yabancı kızı siktim

Merhaba beyler ben 20 yaşında Ferit, küçük bir köyüm var fakat her yıl biraz da turistik bir köy olduğundan turist akımına uğrar ve işte o güzel seksi turistlerden biri olan Helga’ya götten yarağı bisiklet turu sonrası nasıl çaktığımı sizlere de anlatmak isterim. Helya bisiklet turunda bana kafayı takmış bir hatundu biz bununla ormanlık bir yere geldik. Fakat hatunun o açık saçık güzel giyimi yani mini etekli o hoş halleri kafayı yedirtecek haldeydi. Neyse bununla kuytu bir alan bulduk. Bunu bir ağaca yasladım ve öpmeye başladım. Son derce açık olan o şahane mini eteği üzerinden bir müddet amını okşayınca bu iyice amı sulu bir hal aldı. Ben bir an önce yarağımı bunun o güzel am deliğine sokmak buna haz dolu bir sikişme sunmak istiyordum. Hatunda güzel bir am vardı ve soyununca bunu hemen ağaca yaslayıp götü güzel Helga’ya yarağı yavaşça göt deliğinden yerleştirip bu güzel amlı şeyi düzmeye devam ettim. Bir müddet o şekilde sikince bu süper bir kıvamda benim dev boyutlu yarağı içine almaya devam etti. Haz yaşattıkça yaşatıyor ve bana süper keyifler vermeye devam ediyordu. Ben o anlarda kafayı yiyecek gibi oluyordum. Hatunu bu kez yere yatırdım ve o bulduğumuz kuytu alanda bu kez Helya’ya am deliğinden girmeye başlamış Helya’ya şahane hazlar yaşatmaya devam ediyordum. Hatun bir yandan inlemeye ve kulağımı bir yandan yalamaya devam ediyor beni daha da istekli bir hale getirdikçe ben yarağı köklüyordum. İri yarağımla o şahane şeye bir müddet daha yarağı sokup keyif aldım ve hatun bana o anlarda süper bir boşalma zevki vermişti.

0 yorum:

Yorum Gönder