15 Mayıs 2016 Pazar

Liseli Kızı İlk Ben Siktim

Merhaba liseli sex hikayesi severler,27 yaşındayım, halkla ilşkiler uzmanıyım, 1.76 boyunda, atletik vucuda sahip, 73 kilo, delikanlı bir erkeğim.Bizim işyerinin biraz yakınında bir idadi var, öğrenciler okula gidip gelirken bizim işyerinin önünden geçiyorlar, bir gün bır çıtır dikkatimi çekti, işyerinin oralarda devamlı dolaşıyor, arkadaşlarıyla geliyolarlar, geçiyolarladı devamlı. lakin taze kız da körpecik ama sonradan öğrendim lise son sınıfta ismi serpildi. Kızın bacakları vücudu çok sexiydi, eteğini çoğunlukta dizlerinin epey üzerine çıkarırdı, nefis bacaklarını gösterirdi.
Bu böyle bir süre devam etti. devamlı kesiyor, karşılaştığımızda gülüyordu. Ben de bu kızı gözüme kestirmiştim, bir gün odamda oturuyodum ki kapı çaldı saat 11.30 gibiydi öğle arasına az kalmıştı, içeri giren serpildi, tek başına gelmişti, biraz heyecanlıydı anlıyordum. Ben hiç tanımıyor bunun gibi davranmaya çalıştım. Serpil sizin halkla ilşkiler uzmanı olduğunuzu öğrendim, öğretmenim mesleklerle alakalı ödev verdi dedi, herkese bir meslek seçmeleri ve bu işi oluşturan biriyle sima yüze konuşup işin ayrıntılarını yazması ve sınıfta paylaşması istenmiş. Serpil özellikle sizin mesleği seçtiğini ve kendisinin de ileride bu işi yapmayı düşündüğünü anlatım etti. Derken serpile tmm dedim yardımcı olurum dedim. bakire sikiş hikayesi Oturdu, çay ısmarladım serpile, derken epey konuştuk mesai meselesi için, lakin serpil soru sorarken elindeki kalemi ağzına sokuyor emiyordu kalemi, minicik eteği ve süper bacakları beni tahrik etmişti. Giydiği sexi çorapları ve harika bacaklarını gösterir bu gibi eteğini hafif yukarı kaldırıyordu eteğinin altından harika kalçaları baldırlarına kadar görünüyodu, ben çok fazla tahrik olmuştum, serpil kalemi yiyecek hemen hemen, çok sexiydi o görünüm.
Benim mal şaha kalkmış, arada sırada masanın altından sikimi okşuyordum, kalkmış diklenmişti. Daha sonra serpil koltuğunuza oturabilir miyim dedi, kendimi bu işi yaparken düşünmeyi çok istiyorum dedi, tmm dedim gel otur dedim, ben kalktım o kıvıra kıvıra geldi yanıma, benim azgın bebeğim önümden geçerken kalçalarını öyle bir sürrtü ki bana sikimi nerdeyse arkasına sokacaktım sikim kazık benzeri oldu, serpil durumu farketti. Daha da heyecanlandı serpil, oturdu koltuğuma gömleğinin üst düğmelerini açmış ben ayaktaydım, o sorular soruyor ben cevaplıyordum, üstten memişleri harika gözüküyordu, daha yeni filizlenmiş küçük bomba gibi memeleri beni çıldırtıyordu, ben ona biraz daha yaklaşarak içini görmek istiyordum, açık mavi gömleğinin içine bakıyordum devamlı, içinde beyaz südyeni gözüküyordu, ufacık süper göğüslerinin üst tarafını görüyordum, dayanamdım elimi sikime attım pantolunun üstünden, serpil bunu gördü ve gözlerini benim mala dikti, gözleri açılmıştı, pantolon delinecek gibiydi.
Tmm dedi siz oturun dedi ve gitti kapıyı kapattı, ben şaşırdım tesettürlü sikiş hikayeleri niye kapattın diyemeden yanıma geldi azgın serpil, seni aşırı istiyorum dedi uzun zamandır, amım yanıyoooooor dedi, hadi söndür beni dedi, bitir beni dedi, az öncelikle pantolunu delecek benzeri duran o yarrağı içimde hissetmek istiyorum dedi, beni azdırmıştı, fakat işyerinde olduğumuz için ben çok aşırı istememe rağmen biraz arka duruyordum, ya bir tanesi gelirse serpil kapıyı kapatmıştı lakin ya sesler duyulursa diye şüpheleniyordum, bunu ona söyledim, aşkım bişey olmamakta hadi sik beni dedi, kimse gelmez kapıyı kapattım dedi. Erkeğim ol dedi, benim kocam ol dedi yarrağını istiyoruum hadiiii diyordu, arkasını bana dönmüş vaziyette kalçalarını sikimi sürüyordu, götünü benim sike dayamıştı, kıvırıyordu sikime değdirerek offfff harikaydı o lahza çok fazla sexiydi bebişim, azgın liselim, hadi erkeğim, yakışıklım, hadi aslanım bu şişesi bu am deliği sen sikeceksin diyordu bu laflar gözümü karartmıştı… devamı 2 de arkadaşlar….

0 yorum:

Yorum Gönder