11 Eylül 2016 Pazar

Giyim mağazamın çalışanını siktim

Merhabalar ismini vermeyeyim ama ünlü bir giyim firmasının mağaza sahibi biriyim. İsmim Fikret yaşım 28. Çalışanlarımdan seksi bir o kadar da güzel yüzlü Esra ile aramda geçen o sevişme anlarını sizlere hemen anlatmak istiyorum. Giyim mağazamın o seksi çalışanı Esra son derece dar taytıyla benimle konuşmaya gelmişti. İşten çıkacağını aşağıdaki diğer bayanlarla hiç anlaşamadığını belirtti. Bende neden öyle bir şey olsun ki sen bizim değerli elemanımızsın deyince hatun hafif den ağlamaya başladım. Ben de hemen buna istersen seni özel yardımcım yapayım onlarında üzerinde ol onları denetle benim olmadığım günlerde dedim. Seksi güzelin birden yüzü gülümseyip dudağıma öpücük kondurdu. O halde bende size bir şey açıklayayım dedi. Benden hoşlandığını itiraf etti seksi şey. Hemen benim devasa boyutlu yarağımı pantolondan kendi elleriyle çıkartarak amını da açıp kilot arasından yarağımı benim patron koltuğumda almaya başladı. Hatunu bir müddet o şekilde siktim. Daha sonra odayı biri basmasın diye odamı kilitledim. Seksi şey kilot arsını açmış ayakta bekliyorken hemen odamdaki bekleme koltuğuna oturdum bunu götünden tutarak yarağıma am deliği gelecek şekilde tekrar oturttum. Götü de yüzü de güzel olan o şahane afete benim iri boyutlu yarağı bir güzel yerleştirip sikişmeye devam ettim. Harika fiziği olan deneyimli şeye dev boyutlu yarağımı kökleme geçirdim ve hatuna eşsiz zevkler yaşatmaya devam ettim. Elit hatun iri yarağımda adeta yeniden mutlu bir hal almıştı. Son derece güzel halleriyle benim kol gibi yarağı bir müddet daha içine alan o seksi şeye bir süre daha yarak sokunca hatun iyice kendinden geçip keyif alıp inlerken ben bunun am deliğine boşaldım.

0 yorum:

Yorum Gönder