28 Eylül 2016 Çarşamba

Grup Yapmanın Dibine Vurduk

Adım pelin arkadaşlar. 23 yaşında üniversitede üçüncü sınıfta okuyan bir genç kızım. Arkadaşlarım tarafından çok sevilen biriyimdir. Ayrıca bütün arkadaşlarım da güzel olduğumu söylerler. Aramız da çok iyidir. Okulda fiziğimle de baya tanınan bir kızımdır. Anlatacağım hikayem bu yıl yaz tatilinin yaklaştığı zamanlarda yaşandı. Arkadaşlarımla birbirimizi çok sevdiğimiz için tatilin gelecek olmasına çok üzülüyorduk. Çünkü tatilde herkes bir yerlere dağılacak ve birbirimizden uzun süre ayrı kalacaktık. Bu yüzden biz de son günlerimizi dolu dolu geçirmeye karar verdik. Her gün farklı bir şeyler yapıyor ve birlikte olmanın tadını çıkartıyorduk. Yine böyle bir gündü ve arkadaşlarla hep birlikte bir şeyler yapmaya karar verdik. Ne yapalım diye düşünürken bir arkadaşın aklına ormana gidip çılgınlık yapma fikri geldi.
Hemen bir arkadaş araba bulup geldi ve içeceklerimizi de alarak arabaya doluştuk. Gideceğimiz ormanlık alan şehrin biraz dışarısında kalıyordu. Burada bazı arkadaşlarımızın kaldığı bir orman evi vardı. Biraz baraka gibiydi ama bu gece için bize yeterliydi. Çünkü amacımız orada konaklamak değil felekten bir gece çalmaktı. Neyse arabaya bindik biraz şehir içinde tur attık ve ormanlık alana doğru yola çıktık. Neyse o gece değişik şeyler olacağı daha gecenin başından belliydi. Ormanlık alana gelip eve girdiğimizde hemen mezeleri hazırladık ve içmeye başladık. Sonra da zaten işler yolundan çıktı. Yavaş yavaş herkes birbirine sarkmaya el şakaları yapmaya başladı. Benim kısmetime de hemen yanımda oturan okulun en yakışıklılarından Okan düştü. Kafamız iyice güzel olunca birden Okanla öpüşmeye başladık. Zaten yanımızdakiler umrumuzda bile değildi onların da bizden farkı yoktu herkes birbiri ile takılıyordu.
Neyse ben hemen okanı elinden tuttum ve evde boş olan bir odaya götürdüm. Benim bunu yaptığıma inanamayan gözlerle yüzüme bakıyordu oldukça şaşkındı. Kapıdan girer girmez hemen dudaklarına yapıştım. Okanda ilk şoku atlatınca bana karşılık vermeye ve göğüslerimi okşamaya başladı. Kapının arkasında duvara dayanmış deli gibi öpüşüyorduk. Ben elimi okanın sikine atınca o da benim amımı okşamaya başladı. Alkolün de etkisi ile çok fazla zevk alıyorduk. Yaklaşık 10 dakika kadar bu şekilde öpüştükten sonra hemen Okanın önünde diz çöktüm ve yarağını dışarıya çıkardım. Sonra da ağzıma alarak yalamaya başladım. Harika bir şeydi kendimizden geçmiştik adeta. Ben yalarken Okan zevk sesleri çıkartıyordu. Sonra beni kaldırdı ve soymaya başladı. Tamamen soyduktan sonra yatağın kenarına yatırarak kafasını amıma gömdü. Yalanırken kendimden geçmiş sadece inliyordum. Ahhhh ohhhh seslerim odanın her yerini sardı.
Okanın amımı yalaması bitince artık sokması için yalvarmaya başlamıştım. İşini iyi biliyordu hemen yarağını eline aldı ve amıma sürtmeye başladı. Zaten ıslanan amıma yarağını sokması hiç de zor olmadı. Yarrak amıma girdiği anda ohhhhh diye bir ses çıkardım. O kadar güzel ve sert sikiyordu ki inlemelerime kesinlikle engel olamıyordum. Yaklaşık 10 dakika bu şekilde amımda gidip geldi ve sonra beni kucağına aldı. Ben kucağında zıplarken o da göğüslerimi sıkıyordu. 5 dakika dayanabildim ve birden üzerine yığılarak boşalmaya başladım. Bu sırada Okanda durmadı ve alttan amıma çakmaya başladı. Boşalırken böylesine sikilmek bana çok zevk vermişti. Sonra yaptığımız seks diğer arkadaşlarımızın da katılması ile grup sekse döndü ve inanılmaz anlar yaşadık. Birbirimizden ayrı kalacağımız zamanı artık daha fazla özleyeceğiz.

0 yorum:

Yorum Gönder