5 Ekim 2016 Çarşamba

Aynı Anda 3 Erkeğe Veren Bir Lolitayım

Selam arkadaşlar ben 20 yaşında bir genç kızım. Bir fabrikada işçi olarak çalışıyorum. İş yerinin paydos saatinde genellikle hava kararmış oluyor. Ben de eve karanlıkta gidiyorum. Biraz korkuyorum ama yine de işimi seviyorum. Yine böyle bir akşam işten çıkmış eve gidiyordum. O gün 1 saatte geç çıkmıştım iyice karanlık çökmüştü. Bu arada bir tekstil fabrikasında çalışıyorum ve etrafta başka fabrikalar da var. Eve giderken yan fabrikanın vitrininin hala açık olduğunu fark ettim. Orada bir elbise dikkatimi çekmişti ben de yakından bakmak istedim. İçeri girdim ve hala kapatmıyorlarsa elbiseyi denemek istediğimi söyledim. İçeri de mağaza çalışanları vardı ve aralarından biri bana soyunma kabinine kadar eşlik etti. İçeriye girdim kabinde kapı değil perde vardı ve perdeyi iyice kapattım. Ama içeriye girerken adamlar bana öyle bir baktı ki resmen korkmuştum. Biri beni bekliyor diğerleri de çay içiyorlardı.
Ama içeriye girerken neredeyse salyaları akıyormuş gibi bakıyorlardı. Ben kabinde eteğimi ve gömleğimi çıkardım. sadece iç çamaşırlarımla kalmıştım. Hemen elbiseyi denemek ve gitmek istiyordum ki o arada mağazanın bütün ışıkları kapandı. Ben öylece yarıçıplak kalıvermiştim. Seslendim ama hiç cevap gelmedi. Ben o karanlıkta kıyafetlerimi bile bulamamıştım. Artık kimse cevap vermeyince ben de nasılsa karanlık diye düşünerek o şekilde kabinden çıkıverdim. Çıkmamla birinin arkamdan sarılması da bir oldu. Şok olmuştum hemen ellerimi arka tarafa bağladılar. Bağırıyordum ama kepenkleri bile kapatmışlardı beni birilerinin duyması mümkün değildi. Hemen üç kişi beni arkada bir odaya taşıdı. İçeride hafif bir ışık vardı. Tek duyduğum adamların azgın nefes sesleriydi. Ben hemen yalvarmaya başladım ama adamlar kahkaha atarak gülüyorlardı.
Sadece istediklerini yapmam durumunda beni serbest bırakacaklarını söylediler. Artık çaresizdim yeterki bırakın istediğinizi vericem dedim. Bakireydim arkadan sikebileceklerini söyledim. Ama bakire olduğumu duyunca sanırım daha da azdılar. Önce hangisi beni sikecekti ona karar vermeye çalışıyorlardı. Artık kararlarını verdiler ve hemen iç çamaşırlarımı çıkarmaya koyuldular. Tamamen çıplak kalmıştım ve üç kişinin elleri vücudumda dolaşmaya başlamıştı. Göğüslerimi emiyor okşuyorlardı. tam o sırada bir tanesi gelerek sikini ağzıma sokuverdi. Ben ne yapacağımı bilmez haldeydim ağzımdaki önce yavaştı ama sonra giderek hızlanmaya başladı. Ağzımdan biri çıkıyor biri giriyordu sürekli yer değiştiriyorlardı. En sonunda biri amıma geldi ve iyice ayırarak dil darbeleri atmaya başladı. Adam amımı yalıyor parmaklıyordu ben de artık bu anın zevkini çıkaracaktım zaten başka da şansım yoktu.
Adamların hepsi bana siklerini yalattı ve hepsi ağzıma boşaldı. Şimdi beni sikeceklerdi artık. Brni bir yere yatırdılar ve amıma önce şişe sokmaya başladılar. Sadece ağzını biraz sokup çıkartıyorlardı ve ben bundan gerçekten çok zevk alıyordum. Biraz sonra da beni kaldırıp domalttılar bir süre de burada yaladıktan sonra biri sikini amıma sokmaya başladı. Kızlığım bozulurken çok canım yandı ama onlar bunu hiç umursamadı ve amımın içinde gidip gelmeye başladı. Artık ben de zevk almaya başlamıştım. Biri boşalıyor amıma biri giriyordu hiç durmadan sikilmek gerçekten harika bir şeydi. Amım hiç boş kalmadı. Sürekli biri boşluğu doldurdu ve o gün beni her pozisyonda siktiler. Harika bir şeydi ama hamile kalmasaydım her şey daha da iyi olabilirdi. Zaten sonra aldırdım ama bir daha da onlara yaklaşmaktan korktum.

0 yorum:

Yorum Gönder