22 Ekim 2016 Cumartesi

Kafedeki Sikiş Gruba Döndü

Merhaba Grup Sex Hikayeleri okurları, ben Murat hikaye şöyleydi; bir gün biz okuldan çıktıktan sonra kızlarla gezelim dedik 2 kız 4 erkek geziyorduk.Ondan sonra bir kafeye oturduk sipariş ettik ne içeceksek. Sonra ben tuvalete kadar gidip geleceğim dedim ve kıza göz attım o da benden 5 dakika sonra geldi ne var dedi bende onu duvara yasladım ve seni çok beğeniyorum seninle sevişmek istiyorum artık dayanamayacağım dedim bu kızı ilk önce öpmeye başladım sonrada kız biraz nazlandı ama nafile bende yakışıklı olunca kız bir şey demedi.
Sonra ilk önce öptüm sonra gömlek ve etek olduğu için üstünde gömleği açtım eteğini kaldırdım ilk önce okşadım amını sonra benimkinin üstüne koydum onun elini o da benimkini okşadı.sonra benim arkadaşım olan Volkan da lavoboya elini yıkamaya gelmişti bizi gördü ve şaşırdı birden ama bende dedim ki öbür kızı da çağır ve erkekleride dedim o da çağırdı herkes gördüğünde şaşırdı.sonra tuvalet çok büyüktü oturduğumuz kafe lüxs bir yer olunca tabi büyük olacak herneyse herkes bize bakıyordu erkeklerde sonra orada bir tane kız olduğunu gördüler ve 1 erkek benle 2 erkek de öbür kızla yapmaya başladı herkes çok zevk alıyorlardı benim aleti kızın ilk önce götüne soktum gidip geldim gidip geldim kızda oh ne kadar hoş sikiyorsun beni dedi devam et lütfen sik beni sik benni diye bağırıyordu bende hiç onun dediğini yapmazmıyım kız öyle dedikçe ben dahada zevk alıyordum öbürkünlere baktım onlar birisi memesine biriside götüne yapışmıştı kız o kadar çok bağırıyorduki artık içeridekinler anlıycaktı.ve volkana dedimki ağızını kapat dedim o da onun aleti alıp kızın ağızına soktu bende güldüm öyle dememiştim ama herneyse dedim ve geçtim artık kız o kaadar azmışki hadi sik sik sik die bağırıyordu hadi murat sok bana sok bana kulun köğeğin olıyım sok bana dedi bende benim aleti verip yalattırdım kızda ne kadar hoş bir yarrağın var dedi bende öyledir 15 santimlik şeyimi aldı ağızına kız usta gibi yalıyordu o kadar hoştuki kızın ağızına boşaldım.kızta şiimdi amıma sok şimdi amıma die bağırdı bende ağızından alıp amına yavaş yavaş sokuyordum kız da hadi hadi diyince hiç acımadım hızlı hızlı soktum içine kadar girdi kızın amına da boşaldım kızı ben bozucaktımbende bozmak için elimden geleni yaptım baktım yan taraftajkinler hepsi azmışlarrr kızı bozmuşalr zaten bende bişi demedim böyle devam etti.çok zevkliydi sonra bir hafta kız gelip hamile olduğunu söyleyince çok şaırdım ama ben tabikide onun çocuğuna babalık yapamazdım hemen aldır o çocuğu dedim ve aldırdı tabi bunlar çok uzun zamanlar sonucund aoldu kızla hep yapıyordum ama kızı artık hamile bırakmıyorum ama o kadar amı varki artık sokmaktan büyümüş gibi çok hoş

0 yorum:

Yorum Gönder