15 Ekim 2016 Cumartesi

Merak Ettim Götü Verdim

Merhaba Grup Sex Hikayeleri okurları,  ben Suna 1.66 boyunda 36 yaşında evli, Hollanda’da yaşayan bir bayanım eşimle benim merak ettiğimiz sex türü eş değişimidir, bu merak bizi sanal yoldan Belçika’da yaşayan Selami ve Nilay isimli çiftle tanıştırdı. Selami yakışıklı uzun boylu eşi Nilay ise esmer güzeli bir bayandı , eşim utangaç olduğu için sanal sohbetleri ben ayarlıyordum, Selami ile yazışmalar beni etkiliyordu , bir gün sohbet esnasında Selami yarağının çok kalın olduğunu ve aşırı derecede döllendiğini anlattı , bu dediklerini ispatlamasını istedim ve ilk kez o an kamera açtığında o kalın yarak karşımda duruyordu ve ben sırıl sıklam olmuştum , eşim işten geldiğinde heyecanla eşime anlattım oda tanışalım istiyorsan dedi , Belli bir süre sanal yoldan yazışıp birbirimizin güvenimizi kazandıktan sonra tanışmaya karar verdik. fazla zaman geçirmek istemiyor bir an önce tanışmak istiyordum.
Randevuyu Selamilerin evinde yapmıştık ama gün ve saatler yaklaştıkça heyecanımız artıyordu, ve Selami eşime devamlı karını arkadan hazırla açılışı göt de yapacağım diyor eşimi etkiliyor beni de ıslatıyordu , amcığımın su içinde kaldığını eşim çok iyi farkında oluyordu o fantezisi beni çok etkiliyordu. Buluşmamıza saatler kala heyecan doruklara çıkmıştı , son hazırlıklarımızı tamamladıktan sonra yola çıkmamıza az bir sure kala eşimle duşa girdik çünkü Selami’ye pırıl pırıl bir am sunmak istiyordum o esnada eşim hem dudaklarımdan öpüyor hemde göt deliğim de parmağıyla daireler çiziyordu , anlamıştım Selami’ye hazırlıyordu beni . o sıra Selami tel açtı evi bulmakta zorlanacağımız için daha kolay bir yer tarif etti ve oradan bizi alacağını söyledi.
Aşkımla bizde onayladık ve üzerimizi giyinip son hazırlıklarımızı da kontrol edip Belçika’ya doğru yola çıktık. Heyecanımızı bastırmak için eşimle arabada sohbet ederek gidiyoruz ama yine de ikimizde birbirimize laf atmadan duramıyoruz, o sırada da yavaş yavaş da yaklaştığımızın farkındayız ve o an Selami den tel geldi . tam nerede olduğumuzu sordu bizi beklediğini Nilay’ın da evde hazırlık yaptığını söyledi bizde yarım saate kadar orada olacağımızı söyledik.
İş de o an eşim bana dönüp yaklaşıyoruz arkaya geç kısa bir şeyler giyin dedi şaşırdım saka yaptığını sandım, hayır hadi acele et dedi hemen arka koltuğa geçtim kısa mini eteği giydim üzerime de dekolteli bir gömlek giydim ve yerime geçtim ama anlam verememiştim eşimin bu isteğine.
İki saate aşgın bir sürede anlaştığımız gibi buluşacağımız yere gelmiştik , Selami bekliyordu selamlaşıp tokalaştık bakışlarıyla beni bitirmişdi zaten, beni takip edin dediği sırada eşim sen Selaminin yanına bin deyince anlamıştım bu hazırlıkları, Selamiye sen bin çantamı alıp geliyorum dedim , araçdan çantamı alırken eşim adam yarağı dikmiş dikkat etmedin mi dedi hayır dedim gülümsedim ve Selami’nin aracına geçtim hareket ettiğimizde yan gözümle yarağına baktığımda sanki bağlanmış bir hayvan gibi pantolonunu patlatacakdı o kalınlığı bir an önce hissetmek istiyordum ,o arada Selami eli pırıl pırıl amcıgıma atıp okşamaya başlamışdı ne olur yapma diye yalvarıyordum tahrik olup kendimden geçiyordum bir an önce gelmek istiyordum çok şükür parka girdi geldik dedi içeriye girdik ki Nilay da ki güzellik göz kamaştırıyordu şahane bir bayan şahane bir evdi, biraz oturup sohbet ettik tanışmaydı derken odamızı gösterdi ilk kez eş değişimi yapacaktık çok heyecanlıydık ben ve Nilay erkeklerimize iyice hazırlanmıştık ve o beklenen saat geldi eşim çoktan Nilay’la sevişmeye başlamışdı ,onları seyrederken Selami’nin o muhteşem kalın yarağına ilk kez dokunuyordum muhteşem kalınlıktaydı, dayanamayıp ağzıma aldım yalıyordum ben yaladıkça o yarak daha da şişip kalınlaşıyordu san ki Selami de boş durmuyor götümü okşuyor parmaklıyordu.O sırada Nilay’ın inlemeleri geldi kulağıma eşim domaltmış deli gibi amına vuruyordu bunu gören Selami beni de Nilay’ın yanına domalttı o muhteşem yarağı göt deliğime koydu hafif hafif bastırıyordu zevkle karışık acı hissediyordum birden arkamda ani bir acı hissettim artık çok geçti Selami o yarağı oturtmuşdu götüme o kalın yarağın sert darbeleriyle haykırıyor eşimin elini falan sıkıyordum benim bağırmalarıma dayanamayan eşimin Nilay’ın amında boşaldığını hissetmiştim Nilay’ın amında eşimin döllerinin aktığını görünce daha da hırçınlaştım Selami dölle beni diye haykırıyordum aşırı zevk alıyordum , Selami sert sert vuruyor orgazm üzerine orgazm yaşatıyordu bana beni orgazm etmesi kocamında hoşuna gidiyordu bir an Selaminin belimden sertçe çekip dibine vurduğunda götüme fışkırttığını hissedebiliyordum eşime bakarak göz attım rahat olması için , sabahlara kadar sevişmelerimiz devam etti inanın aşırı zevk almıştık, artık Selami’nin de kadını olmuştum ama eşimle aramızda gecen özel sebeplerden dolayı eşimle ayrıldık ama her ikimizin de ilişkileri Selamilerle halen devam ediyor devamını ekliyeceğim

0 yorum:

Yorum Gönder