21 Ağustos 2016 Pazar

Evdekiler geziye gidince ablamı götten siktim

Merhaba, ben ensest sikiş seven Kerem, evdekileri zar zor kandırıp geziye yolladım ve daha sonra ablamla özel bir sikişme gecesi yaşadım.  O güzel anlarımı sizlere de paylaşmak isterim. Evdekiler hazır tatile gidince biz ablamla evin içinde mutluluktan uçtuk ve ben hemen ablamın dudaklara yapışıp bir yandan elimle seksi ablamın etek altına indim. Ablamın o güzel kiloduna el sokup keyifle onun o güzel amını elleyerek şahane zevkler verdim ve keyif yaşatmaya devam ettim o anlarda. Mükemmel bir haz yaşatan ablam daha sonra hemen üzerini değişti ve benim iri yarağı ağzına alı bir güzel yalamaya devam etti. O anlarda süper bir keyif veren ablamı bende yalamaya devam ettim ve hemen bunu ayakta buzdolabına yaslayarak iri yarağı seksi ablamın am deliğine yerleştirip sikişmeye devam ettim. Ablam iki parmağı ile am deliğini ayırmaya devam ediyordu o anlarda ve benim devasa boyuttaki yarağı bir süre daha içine alınca ben keyif yaşadım ve şahane seksilikteki ablama iri boyuttaki yarağı bir süre daha sokup keyif aldım.

0 yorum:

Yorum Gönder