7 Ağustos 2016 Pazar

Hırsızlık yaparken bekçi Ahmet Abiye yakalandım

Merhaba hikaye severler. Size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. benim adım Gamze 17 yaşında lise son öğrencisi hoş sayılabilecek bir kızım. Ailem her zaman derslerim konusunda üstüme titremiştir ve benim okumam için ne gerekiyorsa yapmışlardır. Ancak benim derslerle aram hiç bir zaman iyi olmadı. Özellikle matematik dersi benim için hep bir kabus oldu. Anlatacağım olay da başıma tembelliğim yüzünden geldi zaten.
Bütün sene matematik notlarım hep kötüydü. Ne yapsam başaramıyordum. Ailemde çok baskı yapıyorlardı bana. Dananın kuyruğu 3 gün sonraki sınavda kopacaktı ve mutlaka o sınavı geçmem lazımdı. Ama ben geçemeyeceğimi biliyordum. Sonunda aileme mahçup olmamak için sınav sorularını çalmaya karar verdim .Kendime göre güzel bir plan yaptım. Hocamız soruları önceden hazırlayıp dolabına koyardı. Planıma göre gece okula gizlice girip soruları alacaktım sonra fotokopi çektirip yerine koyacaktım. okul kapandıktan sonra herkes çıkana kadar bekledim ve hava kararınca gizlice arka pencereden okula girip hocanın dolabına gittim. Kapağı açtığımda tam soruları alıyordum ki arkamdan bir ses “dur napıyorsun” dedi.bende korkudan dondum kaldım. Kafamı çevirdiğimde okulmuzun bekçisi Ahmet abiyi gördüm. Çok korkmuştum. Amet abi de beni tanımıştı hemen yanıma gelip beni sertçe omuzlarımdan tutup yere itti. “sen ne yaptığını sanıyorsun” burda dedi. Ben çok korkmuştum ve kurtulmak için her şeyi yapmaya hazırdım. Birden aklıma Amet abinin her fırsatta kıaza okul eteğimden bacaklarımı süzdüğü geldi. Belki bunu kullanabilirdim. Hemen ağlamaklı bir ses tonuyla”Ahmet abi yalvarırım bırak beni başkasına söylersen mahvolurum ne istersen yapmaya hazırım\” dedim. Tabi bunu derken gözlerimi Amet abinin pantolonuna dikmiştim. Amet abi akıllı adamdı tabi hemen anladı ne demek istediğimi. Benim aklımda onu sadece sözlerle oyalayıp kandırmak vardı. Ama Ahmet abi birden üstüme yürümeye başladı ve “o zaman göster marifetlerini yoksa her şeyi müdüre anlatırım” dedi ve fermuarını açıp pantolonundan kocaman yarrağını şaşırdı. Daha önce elbette erkek arkadaşımla oral sex yapmıştım ama Ahmet abinin organı gerçekten çok büyüktü ve ben heyecandan hala titriyordum. Aletini getirip başıma dayayınca ne istediğini anladım. Artık başka çarem yoktu. o kocaman alete önce bir baktım sonra elime alıp sıvazlamaya başladım. ama o ağzıma doğru itiyordu yarrağını. Bende mecburen o büyük yarrağı ağzıma aldım ve korkuyla yalamaya başladım. Yaladıkça ağzımda büyümeye başlamıştı Amet abinin aleti. Bu da hoşuna mı gitti tabi. Bende daha iştahlı yalamaya başladım. Erkek arkadaşımınkine hiç benzemiyordu. Hem daha büyük hem daha kalındı. Ben yaladıkça amımın sulanmaya başladığını hissediyordum ve çok hoşuma gitmişti. O gece Ahmet abinin iri aletine uzun süre sakso çekip onu boşalttım. Daha fazlasını istemedi ama öyle tahrik olmuştum ki istese seve seve yapardım. İşim bitince Ahmet abi gitmeme izin verdi. Tabi bir kıyak olarak sınav sorularının fotokopisini  çekip almama göz yumdu. İşte arkadaşlar benim hikayem böyle. O gece Ahmet abi sayesinde hem soruları alı sınavı geçtim. Hemde hiç görmediğim kadar büyük bir aletin tadına bakmış oldum. Bu aralar erkek arkadaşımla da aram kötü. Acaba Ahmet abiyi ziyaret mi etsem ne dersiniz?

0 yorum:

Yorum Gönder