28 Ağustos 2016 Pazar

Koşu yapan atlet kızı siktim

Merhaba hikaye severler sizlere zengin bir muhitte ev alıp sabahları denk geldiğim aynı düzeyde zengin olan seksi koşu yapan atlet kızı nasıl siktiğimi hemen anlatmak isterim. Koşu yapan o atlet kız yanımda durdu ve biraz sohbet sonrası ona sporun bitince benim stüdyo ev az ileride oraya gel bir içki ikram edim seninle tanışalım dedim. Hatun kısa süre sonra sporunu bitirmiş gelmişti. Fakat eve geçemedim havlum var yanımda şampuanını kullanıp duş alabilir miyim dedi. Bende ne demek dedim. Fakat duşu özel tasarım yapmıştım üst kısım görünüyordu alt kısım buzlu camdı. Hatun seksi küçük göğüsleriyle duşa girince ben oturup onu izlemeye başladım. Son derece güzel bir duruşu vardı. Heyecan verici halleri ile o şahane duruşu ile deneyimli şeyi izlerken birden beni de çağırdı duşa. Bende severek gittim. Yarağımı köpükleyip amının deliğine soktu. Onu orada bir güzel sikmeye başladım. Ben demeden kendi kendine verince daha bir kıymetli olmuştu.

0 yorum:

Yorum Gönder