10 Ağustos 2016 Çarşamba

Kankam Paylaşmayı Çok Sever

Selam sex hikayeleri severler. Sizlere harika bir seks hikayesi anlatmak için buradayım. Adım Batuhan ve 19 yaşındayım. Benimle aynı yaşta Adnan adında çok samimi bir kankam var. Onunla aramızdan su sızmaz. Her şeyimizi paylaşırız, hatta sevgililerimizi bile paylaştığımız oldu. Bu arada ben üniversitede okuduğum için yalnız yaşıyorum. Kankam ise ailesi ile birlikte yaşıyor ve bu yüzden de sevgililerini getirip benim evimde sikiyor. Evet, yanlış duymadınız, ne zaman bir kız sikecek olsa bana gelir. Hatta ben de bazen aralarına katılırım ve grup sex hikayeleri yaşarız. İşte yine öyle yaşanan bir sex hikayesini sizlere de anlatmak istiyorum.
Ben evde pineklediğim günlerden birinde kankam aradı. Bana müsait olup olmadığımı sordu. Belli ki yine eve kız atacak ve harika sikiş hikayeleri yaşayacaktı. Ben de ona müsait olduğumu ve gelebileceğini söyledim. Neyse aradan bir saat geçmişti ki kızla birlikte geldiler. Kankamın yanında öyle bir afet vardı ki görseniz aklınız hayaliniz durur. Neyse ben bunları içeriye aldım ve ben salonda takılırken bunlar hemen benim odama geçtiler. Zaten çok geçmeden de odadan inleme sesleri gelmeye başladı. Ben biraz bekledim ama daha fazla dayanamayarak hemen kapıya gidip anahtar deliğinden izlemeye başladım. Baktım kankam kızı kucağına almış hop hop hoplatarak sikiyor. Ben de hemen sikimi elime aldım ve 31 çekmeye başladım. Ben kapıda kendi sikime asılırken birden kapı açıldı. Tabi ben kaptırıp gitmiş ve içeriyi unutmuştum. Kankam beni kapıda sikime asılırken görünce gülmeye başladı. Hadi kalk sen de bize katık demeye gelmiştim dedi.
Tabi ben de hemen bu fırsatı değerlendirdim ve içeriye onların yanına girdim. Kız güzel olduğu kadar ateşliydi de kankam hemen kızı domalttı ve arkadan kızın amına köklemeye başladı. Bu sırada ben de kızın önüne geçerek sikimi kızın ağzına verdim ve sikmeye başladım. Kız bir yandan sikimi yutacak gibi yalıyor bir yandan da amından sikiliyordu. Sonra tost olmak istediğini söyledi. biz de kankamla seve seve kabul ettik. Ben kızın amına kankam da götüne yerleştirdi. Orospu ikimizin sikini de anında içine aldı ve bana mısın demedi. Kızı kankamla birlikte inlete inlete siktik. Dedim ya bizim için harika bir grup sex hikayesi oldu.

0 yorum:

Yorum Gönder