24 Ağustos 2016 Çarşamba

Grup Sex Hastasıyım

Selam sex hikayeleri takipçileri. Ben tam bir grup sex hastasıyım. Aslında buraya yazma nedenim size bir hikaye anlatmak değil, grup sex hikayeleri tutkumdan bahsetmek. Hemen size kendimi tanıtmak ve sonra da bu tutkumu anlatmak istiyorum. Adım Ela ve 23 yaşında bir genç kızım. İstanbulda doğdum ve burada büyüdüm. Daha 18 yaşıma girdiğim ilk gün azgınlığım yüzünden kızlığımı verdim. Ama bu benim için bir bitiş değil, adeta bir başlangıç oldu. Çünkü o günden sonra çok şahane seks hikayeleri yaşamaya başladım.
Ama hayatım asıl grup sex hikayesi yaşadığım gün değişti. Çünkü o gün hayatımın en güzel seksini yaşadım. İki erkek beni hem amımdan hem de götümden sikti. Hayatımda böyle bir şey yaşamamıştım. Aynı anda iki yarağı birden içime almak beni gerçekten büyük bir zevke ulaştırmıştı. Nasıl bir zevkti anlatamam. O günden sonra da asla tek ilişkiye girmemeye başladım. Ama her zaman grup sex hikayeleri yaşayacak birilerini de bulamıyordum. O yüzden de mastürbasyon yaparak kendimi tatmin etmeye çalışıyordum. Ama bu benim için yetmiyordu. Bir kere grup sexin tadına varmıştım ve vazgeçmem de mümkün değildi. O yüzden artık durmadan seks isteği duymaya başladım. Ama bir türlü bunu yapacak birini bulamıyorum. O yüzden ben de buraya yazmak istedim. Belki aranızdan birileri çıkar da birileri beni sikmek ister. Ama kesinlikle tek olanlar yazmasın.
Çünkü ben mutlaka grup sex hikayeleri yaşamak istiyorum. Eğer benimle grup sex hikayeleri yaşamak isteyen birileri varsa yorum olarak sex hikayemin altına yazabilirler. Ben buradan bana ulaşacak güvenilir kişilerle sex yapmak için can atıyorum. Ama unutmayın mutlaka grup sex olacak. Başka türlü hiçbir ilişkiyi kabul etmiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder