3 Ağustos 2016 Çarşamba

Grup Sex İzmir’li ile Başka Güzel

Selam sex hikayeleri severler. Adım Onur ve 25 yaşında bir gencim. İzmir’de üniversitede okuyorum. Okuldan Sıla adında bir sevgilim var. Onunla daha ilk yıldan beri beraberiz. Zengin bir ailenin kızı ve biraz da şımarık diyebilirim. Çok da seksi bir kızdır ve seksi de her zaman uç noktalarda yaşamayı sever. Onunla harika geceler ve harika seks hikayeleri yaşadık. Ama asıl anlatmak istediğim onunla yaşadığımız Grup sex hikayeleri.
Çünkü sevgilim her ortamda dikkat çeken tavırları ve seksiliği ile her zaman göz dolduran bir kızdır. Her erkek onu sikmek için can atar eminim. Yine öyle  bir günde bir mekanda herkesin gözü sevgilimin üzerindeydi. Benim de o akşam aklıma sevgilimin başkaları tarafından sikildiği ve benim de onu izlediğim düşüncesi girdi. Ama bunu ona nasıl söyleyeceğimi bilemedim. Bu düşünce aklımı kemirip durunca alkolün de etkisi ile daha fazla dayanamadım ve sevgilime bu düşüncemi söyledim. O da zaten dünden hazırmış hemen akşamdan beri kendisini kesenlerden birini koluna taktı ve birlikte taksiye binerek eve geçtik. Eve geldiğimizde sevgilim zaten zil zurna sarhoştu ve bu da onun en seksi haliydi. O anda her erkeği baştan çıkarabilirdi. Biz de iki erkektik ve sevgilim hemen dans ederek soyunmaya başladı. Diğer adamın adını bile bilmiyorduk. Ama adam sevgilime bakarken gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Bu kadar beğenildiğini fark eden sevgilim de hemen soluğu adamın yanında aldı ve kucağına oturdu.
Ama adamın beklemeye hiç tahammülü yoktu. Hemen sevgilimi yatırıp amına yapıştı ve yalamaya başladı. Ben de o sırada onları izliyor ve azdıkça azıyordum. Daha sonra sevgilim beni de yanına çağırdı ve onu tost yapmamızı istedi. Biz de istediğini yaptık ve kızı aramıza aldık. Ben sevgilimi götten sikmeyi daha çok seviyordum. O yüzdem adam amından ben de götünden girdim. Sevgilim iki adam tarafından sikilirken fena halde zevk sesleri çıkartıyor ve inim inim inliyordu. Bu gerçekten de harika bir şeydi. Onun inleme sesleri benim de aklımı başımdan almıştı. Bu şekilde kaç dakika sürdü bilmiyorum ama o gece sabaha kadar dinlenip dinlenip grup seks yaptık.

0 yorum:

Yorum Gönder