2 Temmuz 2016 Cumartesi

Halamın Kızını Çatır Çutur Arkadaşımla Siktik

Halamın Kızını Çatır Çutur Arkadaşımla Siktik; Merhaba okuyucular günlerden bir gün ben evdeyim 3 gün öncede kuzenim nuray gelmişti aramız çok iyiydi ben bizim pcnin başına geçmiştim bizim ev bomboştu nurayın ailesi nenemlerdeydi nuray ne zaman bize gelse ben onun amını oda benim yarrağı ellerdi ama üstünde giysi olarak. bir gün dedim nuray sikişelim mi ilk başta itiraz ettti ama sonra kabul etti nuray benim pantolonu çıkardı 23 cmlik yarrağımı yalamaya başladı sonra sakso çekti sonra bende nurayın amını yaladım sonra götten siktim en derine soktum.ve dölüm aktıı sonra amını siktimm amını sikerken o güzel memeleri kalkıyordu memelerini yaladım

Halamın Kızını Çatır Çutur Arkadaşımla Siktik

Halamın Kızını Çatır Çutur Arkadaşımla Siktik; dışarının kapısın açık unutmuşuz birden arkadaşım alican içeri girdi ve bizi yakaladı nuraya yalvardı kimseye söylemedi alican dediki 1 şartla ben de sikecem tamam dedi nuray ben arkadan götünü alican de amını sikiyordu sonra ikimizin yarrrağını tekrar yaladı Nuray sok fahri sok alican diye bağırıyordu biz köklüyorduk nuraya amına ve götüne ah diye bağırıyordu en sonunda ikimizde boşaldık artık grup teker teker fark etmez kuzenimi sikiyoruz..

0 yorum:

Yorum Gönder