10 Temmuz 2016 Pazar

Yaşlı Adam Resmen Nefesimi Kesti

Merhaba arkadaşlar ben Aysel. Sizlere hikayemi konyadan yazıyorum ve 26 yaşında bir bayanım. Kısa süreli bir evlilik geçti başımdan ve ben boşandıktan sonra ailemle yaşamaya başladım. Onların yanında gerçekten çok huzurluyum ve bir daha da başka biri ile evlenmeyi aklımın ucundan bile geçirmiyorum. Dul bir kadın olduğum için elbette canım seks yapmak istiyor. Ama ailemin yanındayım o yüzden bir türlü nasıl bunu yapacağımı bilemiyorum. İşte asıl hikayem bundan sonra başlıyor. Bir gün memleketten annemin amcası geldi. Adam 65 yaşında ama hala taş gibi. Annemle birlikte onu otogardan alıp eve getirdik. O gün adamı odasına yerleştirdik ve dinlendi. Ertesi gün ise babam işe gitmişti. Annem de alışveriş için dışarıya çıkmıştı. Biz bu yaşlı adam ile evde yalnız kaldık. Neyse aramızda koyu bir çay sohbeti başladı ve nasıl olduysa da bu sohbet cinselliğe kadar geldi. 
Bana neden tekrar evlenmediğimi sordu. Ben de çok üzüldüğümü o yüzden de artık istemediğimi söyledim. Ama daha yaşın çok genç cinsel ihtiyaçların mutlaka olacaktır deyince o an kafamda şimşekler çaktı. Bir şekilde bu adamla sikişmeliydim. Nasıl olacak diye düşünürken ilk hamle ondan geldi. Ben olsam seni rahat bırakmazdım dedi. Onun bu özgüvenini görünce hemen aklıma bir fikir geldi ve ona masaj yapmayı teklif ettim. Koltuğa uzandı. Ama bir anda beni de üzerine çekti. Her yerimi okşuyor kalçalarımdan tutup kendi yarağının üzerine beni iyice bastırıyordu. Bu yaşta olmasına rağmen siki iyice kalkmıştı. Sik beni deyiverdim bir anda. Gülerek tabii ki sikicem dedi ve beni çırılçıplak soydu. 
Daha sonra da kalkıp beni koltuğa sırt üstü yatırarak bacaklarımı iki yana ayırdı ve sikini amıma yerleştirerek sikmeye başladı. Ben de en az bir yıldır kimseyle seks yapmıyordum ve yaşlı da olsa bu adamın beni sikmesinden oldukça memnundum. O sokup çıkardıkça evde neredeyse zevk çığlıkları atacaktım ama komşular duyar diye kendime engel oluyordum. Adam beni  10 dakika kadar sikti ve sonra ağzıma vererek boşaldı. Bizde kaldığı süre boyunca seks yapmaya devam ettik. 

0 yorum:

Yorum Gönder