20 Temmuz 2016 Çarşamba

Okurumuz Ezgiye İki Kişi Birden Girmiş

Selam yine ben ezgi, bu hikayeyi henüz 2 gün önce yaşadım ve tadı damağımda kaldı, 2 gün önce 3 kız diskoya eğlenmeye gittik, altıma mini bi etek giydim, üzerime askılı bi bluz onun da üstünde göbek seviyesi bi kot ceket giydim, arkadaşlar dans edelim dedi bütün erkeklerin sürteceğini bile bile tamam dedim ve dans etmeye başladık, arkamda biri vardı farkındaydım ama yüzüne hiç bakmadım, götümü direk dayadım ve sürtmeye başladım, direk elleriyle kalçamdan tuttu ve okşamaya başladı geriye doğru kafamı yaslayıp takip et dedim ve tuvaletin oraya gittim o da hemen tuvalete baktı boş dedi girdik ve orda hızlıca ağzıma alıp boşattım, tuvaletten çıkıncaa bekleyen erkekler bize bakıp güldü, çocuk buna evde devam edelim dedi, arkadaşlarımlayım bırakamam dedim o da ben de arkadaşlarımlayım dedi, direk kızlara söyledim tamam dediler ve evine gittik, iki arabaydık kızlar diğer arabada ben bi arabada gidene kadar benim heryerimi ellediler eve girince 3 kız 5 erkektik ve hemen soyunup sekse başladık, sürekli değişiyorlardı, hepimizin her deliğini double siktikten sonra beni ortaya alıp sırayla ağzıma boşaldılar, biraz dinlenip tekrar başladık, birinin kucağına oturdum sırtımı yasladım karşımda diğeri sikini sıvazlıyordu, elip vajinamda gelsene dedim, geldi elimi çekti önce öptü sonra o da götüme zorladı, hem alışkın olduğum için hem de diskoya gitmeden önce en kalın dildomla mastürbasyon yaptığım için zorlanmadan hemen aldım sikerken bana sağlam orospusun dedi, ben de en sağlamındanım daha sert siksene dedim önce kaldı sanırım ne yapacağını şaşırdı, sonra devam etti değiştiler falan herşey bitince tuvalete gittim arkamdan geldi ve domal dedi direk, doymadın mı diye sordum, hayır ağlayana kadar bu gece bitmez dedi kendin kaşındın dedi ve eliyle zorladı götümü ve en sonunda bileğinden fazlasını soktu, diğer elini de aynı şekilde önden sokup pompalamaaya başladı, her sokuşunda ne kadarı giriyordu tahmin bile edemiyorum, çok canım yanıyordu ağlamaya başladım dur yeter dedim ama dinlemedi kapa çeneni orospu dedi ve 10 dk boyunca devam etti sonra şimdi bitti dedi ellerine bi baktım biri kan içindeydi götüm deli gibi kanamıştı sonra bana dönüp boşaldın işte daha ne istiyon dedi kucağına alıp öpmeye başladı, ardından diskonun oraya geri bıraktılar bizi numaramı istedi, istersen yine yaparız dedi, düşünmeden verdim, bikaç gün içinde arıcam kesin, sanıyorum iyice orospu oldum, arkadaş çevrem ve sevgililerim yetmiyor yabancılarla da başladım, en 100 erkek her deliğimi biliyor artık, ama bunu yapmaktan inanılmaz zevk alıyorum umarım hiç bitmez

0 yorum:

Yorum Gönder