27 Temmuz 2016 Çarşamba

Okurumuz Azranın Yeni Grup Hikayesi

yeniden merhabalar. annemin yokluğunda götümü sikişe alıştırmak için erkenden evden çıkarken emel teyzeyle karşılaştım. bahane uydurup uzaklaştım. o da arabasıyla gitti. çamaşırcıdan önce mağazanın önündeydim. beni görünce keyifle güldü. kepengi yarıya kadar açıp beni içeri soktu sen bekle ben birazdan gelirim dedi. ben çamaşırlara bakarken beş dk. sonra geldi. yanında onun yaşlarında biri vardı. adam yanıma gelerek naber yavrum ben Abraham yan dükkanda terziyim dedi. ben isminiz çok değişik geldi dedim. ecnebiyim ondan dedi. koltuğa oturup beni dizine oturttu. gömleğimin düğmelerini açıp memeleri görünce cemal bu yavruya beyaz gömlek giydir üzerini de ıslatıp resım çek. dedi. abi makan lazım burada olmaz. diye cevap verdi sikicim cemal, ecnebi de mekan bende hallederim akşama kadar akşam kızı hazırla sen çağıracağım dedi. beni dizinden indirip çıkacakken abi tadına bakmayacak mısın dedi cemal. akşam tadacağım ben onu dedi ve gitti. kapıyı kılıtledi soyun bakalım dedi. gömleğimi zaten çıkarmıştım. eteğimi de çıkarınca çırılçıplaktım. o da soyunup yere uzandı. amını ağzıma ver dünkü gibi yala dedi. o amımı ve götümü yalayıp parmaklamaya başladı bende yarak taşak göt yalamaya başladım bir sure sonra üzerinden kaldırıp bacak arama yeleş ve aynen yalamaya devam et dedi. bacaklarını iyice ayırdı taşaklarını ve götünü yalatıyordu.birden ayağa kalktı ve bana domal orospu götünü sikeyim dedi. domalmayı severim hemen domaldım.bu kez önce amıma sürtmeye başladı. sert bastıra bastıra deliye dönmüştüm. nasıl çok hoşuna gitti değil mi dedi ve götüme girdi. acımamıştı. yıllarca necmi dedemin parmakları ve yarrağının tokmak gibi kafası girince alışmıştı. küçük bedenimin her yerini eziyor ısırıyor tüm ağırlığını üzerime verinde domalmış götüm yerle bir kalçalarımı elleriyle ayırıp kanırta kanırta sikiyordu. sırtıma uzanıp götümün içine bıraktı döllerini, ensemi dişlerken götün bugün de temiz bir şey mi yapıyorsun bunun için dedi. bende evet dedim. bir sonrakinde götünden çıkarıp ağzına vereceğim. dedi. yarrağı hala götümdeydi. usulca içimden çıkıp peçete verdi. üzerimi giyinirken makyaj yapmayı biliyor musun dedi pek bilmem dedim. neyse o kolay akşam sekizde burada ol sabaha kadar bizimlesin. izin alman gereken biri var mı dedi. hayır dedim. güzel o halde sekizde görüşürüz küçük sürtüğüm dedi. hadi git dinlen artık bu gece yorulacaksın dedi ben , gitmeden bir şey isteyebilir miyim dedim ne dedi. dudaklarımdan öper misin. hemen yapıştı. çok sert ama güzel öpüyordu. bıraktığında nefesim kesilmişti. hoşuna gitti mi dedi bıyıklar var ama . ben bayılıyorum bıyıklı erkeklere dedim. hele amımı yalarken dedim. . kapıyı açtı tam çıkacakken amını siksek çok rahatlarsın amın da bayram eder dedi. ben az önce domalttığında amımı sikmeni çok istedim. amımı da siktirmeyi isterim dedim. o halde akşam tam anlamıyla kadın harika bir fahişe olacaksın dedi. eve dönerken necmi dedemi düşündüm. götünü sikmek için sıraya girerler. amın da yarrağı tattı mı am göt sikişirsin süper zevk alırsın. derdi ben utanırdım ama artık o kadar da utanmıyordum. eve gidip banyomu yaptım. uyudum. saat altıda uyandım. kapı çalıyordu. emel teyze naber kızım bir şeye ihtiyacın var mı ben dışarı çıkıyorum istersen bizde kal erken dönerim dedi. ben arkadaşlarla takıldık yorgunum erken yacağım yarın sabah ta dışarda kahvaltı yapacağız dediğimde para verip tamam o halde yarın akşam görüşürüz. dedi gitti. ardından hazırlanıp çıktım. taksiyle mağazaya gittim. cemal aferin zamanında geldin dedi. birlikte çıkıp arabayla lüks bir eve gittik. bir kadın açtı kapıyı. bana bakıp ayol cemal bu daha çocuk dedi. cemal sen süsle giydir bir de peruk ayarla çabuk ol ama, ayrıca senin çocuk dediğin senin yapamadığını yapıyor. o yüzden işine bak sen Abraham bekliyor dedi. kadın yarım saat içinde beni hazırladı siyah jartiyer deri elbise topuklu çizme renkli makyaj ateş kırmızı dudaklar kendimi tanıyamadım. cemal beni görünce işte bu haydi gidelim geç kaldık dedi. aynaya bakarken Abraham yeni sikicim olacak diye düşündüm. cemal ve o sikeceklerdi. Necmi dedemin sayesinde seks başlamıştım. cemal ve Abraham la devam edecektim. arabayla giderken bunları düşünüyordum. etti üç.. bu zevki hiç bir şeye değişmem.. cemal heyecanlı mısın? diye sorunca evet braz dedim. peki korkuyor musun? yooo dedim niye korkacağım ki dedim . gülerken işte geldik. diye bahçeli bir eve girdik. etrafta ev yoktu. eve girdiğimizde loş içki ve sigara kokuyordu. solona geçer ceçmez yüzlerini göremediğim adamlar sardı etrafımı. yüzüme biri ışık tutuyor dedim cemal o kameraların ışığı keyfine bak ve alacağın zevki düşün dedi. vücudumda dolaşan eller beni soyarken okşamaya başladı. dudaklarıma yapışan dudaklarda içki tadı vardı. ortama alışınca yüzleri de görmeye başladım. Abraham tam karşımda oturuyor cemal yanında beni izliyorlardı. etrafım onlar gibi erkeklerle çevriliydi.ağıkileri dudaklarıma yapışıp bana içiriyorlardı. sırayla yalamaya başladığım yaraklar da içkiliydi. cemal yanıma gelip bir bardak uzattı iç bunu diye içtiğim anda başım dönmeye başladı. iki dk. sonra Abraham yanıma gelip yarrağını elime verdi okşamaya başladım. çok kocamandı. yatağa itip ayaklarımdan kenara çekti ışıklar fazlalaştı. sertçe amıma sürtmeye başladı. İbranice bir şeyler söylüyordu. amıma girerken acı ve yanma hissettim. iki kere den sonra var gücüyle içime girip kökledi.iki kamera sürekli çekiyordu. Abraham amımdan çıkınca önce cemal sonra diğer adamlar amımı sikmeye başladı kim sikiyordu tanımıyordum. acım hafiflemişti. rüyada gibirdim. bir süre sonra yüzüme memelerime amımın üzerine döl yağmaya başladı. etrafıma bakarken iki kameramanın yaraklarını hazırladıklarını gördüm. neden olduğunu bilmediğim sikiş arzusuyla alev alev yanıyordum. Abraham elindeki kadehi uzatarak iç bunu da dedi. bu nedir dedim. cesaret şurubu. dedi. bir dikişte içtim….. devamını da anlatacağım dünyada ki en büyük zevkim sikişmek… görüşmek üzere…

0 yorum:

Yorum Gönder