13 Temmuz 2016 Çarşamba

Okurumuzu 13 Zencinin Sikişi

Selam, daha önce size bazı deneyimlerimi paylaşmıştım, bu sefer henüz 3 gün önce yaşadığım deneyimimi anlatıcam, bi arkadaşımla seks yaptıktan sonra artık bunların bana yetmediğini ve bana güvenilir bi grup ayarlamasını istedim 10 gün kadar önce o da onay verdi, tam 1 hafta sonra yarın kimseye söz verme ayarladım dedi, sonraki gün kafeye çağırdı otururken beraber yanımıza bi çocuk geldi, tanıştık adı baha şimdi seni alıp götürcem dedi arkadaşın durumu anlattı dedi teşekkür ettim, arabaya bindik çok pahalı bi arabaydı, çocuk durumunun iyi olduğunu eğer beğenirsem grup veya tek istediğim zaman çağırabileceğimi söyledi, mutlu oldum tabi bunu duyunca, nasıl davranmamızı istersin diye sordu yumuşak mı dedi, hayır ttecavüz eder gibi dedim şaşırdı emin misin dedi, evet dedim gülümsedim, dağ evi gibi yere geldik, grup yapıcağımız için burası uygun olur diye düşündüğünü söyledi, doğru dedim, içeri girdik hazırlan geliyoruz hemen herkes arka tarafta haber vereyim dedi tamam dedim soyundum bekliyordum, tek geldi gözlerimi bağladı bikaç saniye sonra ağzıma verdi biri üzerimde birden dolu el gezmeye başladı sonunda dedim kendi kendime, biri saçımdan tutup yatağa fırlattı bacaklarımı açıp soktu direk yüzüme bikaç tokat attı orospu fahişe diye bağırıyordu herkes memelerimi sıkmaya başladılar, ardından biri kucağına aldı, diğeri arkamdan parmaklarıyla zorlamaya başladı masaj yapmadan ıslatmadan 3-4 parmak soktu çıkarıp sikini soktu içime biri de ağzıma verdi göğüslerimi sıkıyor her tarafıma tokat atıyorlardı, biri o sırada sen sik bakalım aklı başına gelsin dedi herkes hala orospu diyordu, arkamdan birden yüklendi biri daha önce o kadar kalın birşey hissetmemiştim iyice siktiler beni ka kişilerdi göremedim bi süre ardından biri kucağına aldı soktu götüme bacaklarımı yukarı kaldırdı kocaman birşey vardı yine içimde biri de karşımdan gelip vajinama sürttü ardından o da götüme zorladı yavaş diye bağırırken ben biri sus kaltak seninle içimiz bittiğinde kendine gelmek için biraç gün beklicen dedi o an 2.de götüme girdi, daha önce yaptım ama bu kadar acımamıştı biri o anda gözümü açtı her tarafımda erkek vardı o an beni eve getiren saymaya çalışma 12 kişi dedi bu arada beni sikenler de siyahiydi kocaman yarakları vardı değişe değişe bikaç saat siktiler beni zor duruyordum artık her tarafım ağrıdı kaç kere boşaldılar bilmiyorum her tarafım bembeyaz olmuştu en son beni dizlerimin üzerine çokertip sırayla ağzıma boşalttılar dışarı hepsini yutturdular sonra banyoya yolladılar çıktığımda ev sahibi hariç herkes gitmişti, giyinirken beni izledi, sen istedin böyle olsun dedi biliyorum dedim, istersen tekrar grup seks yapabiliriz bu kadar sert olmayabilir sen nasıl istersen istersen başbaşa da takılabiliriz dedi ve önüme bi miktar para koydu, para için yapmadım dedim, biliyorum ama hakettin dedi, ardından evime bıraktı, yakında başbaşa bi gece geçirmeyi düşünüyorum

0 yorum:

Yorum Gönder