24 Temmuz 2016 Pazar

Sevgilim Muhteşem Bir Gece Yaşattı

Merhaba millet benim adım Emrah. yakışıklı kendine özen gösteren bir gencim. Vücuduma çok önem veririm bu nedenle de kızlar her zaman bana hasta olur. Size anlatacağım hikayem sevgilimle aramda yaşandı. Bu kız arkadaşım da tatilde tesadüf tanıştığım bir yaz aşkıydı. Hatta abazalıktan sikmek için aradığım bir kızdı bile diyebilirim. Neyse hemen hikayeme geçmek istiyorum. O yaz tatil için kuzenlerle birlikte dayımların yazlığına gittik. Daha ilk günden burada kız aramaya başladık. Yazı geçirecek birileri lazımdı sonuçta. Sahilde turlarken kuzenle tam ağzımıza layık iki kızla tanıştık. 
Zaten kızların tavırlarından da onları sikebileceğimizi net olarak anlamıştık. Hemen kaynaştık ve birlikte takılmaya başladık. O akşam da sahilde buluşmak için sözleştik. Geceleri sahil tenha olurdu. Sahile indik ve akşam kızlarla buluştuk. Samimiyetimiz kısa sürede artmıştı. Ben sürekli kafamda bir yolunu bulup bu kızları sikmeliyiz düşünceleri ile yol arayıp duruyordum. Sonunda dayanamadım ve kızla sohbet ederken dudaklarına yapıştım. O da bana karşılık verince hemen bizim kuzenleren uzaklaştık ve daha tenha bir köşeye çekildik. Burada bir yandan öpüşürken bir yandan da ellerimi kızın vücudunda dolaştırıyordum. Ben okşadıkça kızın nefes alışverişleri hızlandı. Ben de yavaş yavaş ellerimi kızın amına doğru indirmeye başladım. Amını okşarken kız adeta kendinden geçmeye başlamıştı. 
Kızı soydum ve kendim de şortumu çıkartarak kızı kucağıma oturttum. Kız kısa süre içerisinde yarağımı içine aldı ve yarağımın üzerinde zıplamaya başladı. O zıpladıkça ben de onun önümde sallanan memelerini yalıyordum. Muhteşem bir şeydi. Kız sikildikçe sikilmek istiyordu. Kızı bu şekilde dakikalarca sikimin üzerinde zıplattım. Ama hemen boşalmak istemiyordum bir de böyle çok riskliydi. Kızı dizlerinin üzerinde domalttım ve ben de dizlerimin üzerine çökerek kıza arkadan yarağı kökledim. Bir yandan belinden kavramış kızı sikerken ara sıra da kızın kalçalarına tokatlar atıyordum. Yaklaşık  15 dakika kızla sikişmeye devam ettim. Daha sonra da kızı önümde oturtup saçlarından kavrayarak yarağımı ağzına verdim ve ağzının içerisine boşaldım. Yaz aşkımla tatil boyunca sikişmeye devam ettik. 

0 yorum:

Yorum Gönder