6 Mart 2016 Pazar

Ağzını Yüzünü Siktim

Merhaba arkadaşlar ben idadi son sınıfta okuyan bir gencim. çok fazla sağlam bir arkadaş grubum mevcut be onlarla okul çıkışında daima tıpkı kafeye takışırdık. Kendimize konuşaak bir sürü konu bulurduk. Neyse bir akşam yine tıpkı kafede oturuyorduk. t5abi hepimiz aşırı içten olunca tüm sırlarımızı da biliyorduk. Tabi ister istemez sohbetler çıtır konusuna da geliyordu. Bizim okulda irem adında bir kız vardı ve namı bütün okulu sarmıştı kaşarın tekiydi. Biz de her sohbetimizde mutlaka ondan da bahsederdik. Neyse lafı çok fazla uzatmadan derhal hikayeme başlamak istiyorum. iremin okulda çıkmadığı erkek kalmamıştı. O günde çıtır bana bir arkadaşından haber göndermiş ve benimle de çıkmak istemişti. Ben de o dönem tam sevgilimle yeni ayrılmıştım. aslında irem aşırı güzel bir kızdı lakin işte herkesle çıkması okulda adını kaşara çıkarmıştı.
Ben kızın teklifini o boşlukta kabul ettim ve sevgili olduk. ilk evvela sırf öpüşerek falan günlerimiz geçiyordu. Ve ne olduysa oldu hiç beklemediğim bir şekilde ben bu kıza aşık olmaya başladım. gerçekte böyle bir şeyi hiç istemiyordum sebebi ise bu kız herkesin dilindeydi ve ulus bana ağzı ile değil öteki bir tarafı ile gülerdi. ama artık iş işten geçmişti gece olduğunda onu düşünüyor onsuz uyuyamıyordum bundan böyle. taze kız resmen beni süründürmeye başladı defalarca onu başkaları ile yakaladım ve bundan böyle psikolojim de bozulmaya başlamıştı. Eskiden çok aşırı başarılı bir öğrenciyken bundan böyle mektep falan da umrumda değildi. Asklım fikrim sadece kızdaydı ve devamlı peşinden koşuyordum. Neyse yaz tatili gelince annemler memlekete gitti ve irem de benim yanıma geldi. Ailesine bir yalan uydurmuştu ve benim yanımda uzun süre kalacaktı. Tabi o gelir gelmez gecelerim çok güzel geçmeye başladı.
Onunla banyo dahil olmak üzere evin nerdeyse her yerinde seks yaptık. Bana bu güne kadar her zaman bakire olduğunu söylemişti. Orospuya yalnızca adının çıktığını ve kimseyle sikişmediğini anlatmıştı. lakin gördüm ki irem seks yapmayı çok seviyor ben uyurken dahi sikimi gecenin bir vaktinde çıkarıp emiyordu. işte o bende kaldığı zaman boyunca bundan böyle her şeyi yaşamaya başladık. kız arka deliğinden sokmamı istedi. Güzelce sikimi kremledim ve geri deliğine kökledim. Bana mısın demiyordu haz ve acıyı bir arada yaşadığını söylüyor bağırıyor parmaklarımı emiyordu. geri deliğine girip kucağıma oturtuyordum ve dakikalarca zıplıyordu. O gün ilk defa kızın göt deliğine boşaldım. bundan sonra annemler dönecekti ve onun da gitme günü gelmişti. Ve evine gitti.
Ondan sonra da bir hafta boyunca benim telefonlarımı açmadı. Ben defalarca aradım yalvardım lakin hiç bir şekilde yanıt alamadım. Bende uzaklaşmak için unutmak için aramak istemiyor kaldığı eve gidip merak ettiğimi belirtmiyordum. Bir gün mektep çıkışında karşılaştık ve beni daha çok üzmek istemediği için gittiğini söyledi. Sonra öğrendim ki varlıklı bir adam bulmuş kendini siktiriyordu ama ben aşıktım ne kadar orospu olsa da üzülmüştüm. O gece yine benim yanımda kaldı ve siktim onu. Tabi bu defa ön deliğini de verdi. Ağzını da bütün deliklerini siktim. Zaten bakire değilmiş günlerce kandırmış beni. ön deliğine sabaha kadar soktum sikimi vurarak kırmızı yaptım seksi amını. Ben siktikçe o da altımda inledi. tabi sabah olunca da herkes kendi yoluna gitti. Daha sonra irem o zengin adamla evlendi ben de zaten kendime yeni bir sevgili buldum ve onu çoktan unuttum

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive