7 Mart 2016 Pazartesi

Önce nette sonra gerçekte sikiştim yeni afetle

Selam seks hikayesi okuyucuları. Ben aşırı derece sekse düşkün bir kızım. Henüz 23 yaşındayım ama seks benim hayatımın vazgeçilmezleri arasında yer alıyor. Siz internette bir arkadaşlık sitesinde tanıştığım gençle aramda yaşanan bir seks hikayesini anlatmak istiyorum. Onu bir arkadaşlık sitesinde tanıdım ve çok uzun süre sohbet ettik. Daha sonra bu sohbetimiz ilerledi ve yavaş yavaş seks konuşmaya başladık. Hatta o kadar ileri gittik ki kamerayı açıp birbirimize karşı mastürbasyon yaptık. Onun yarağını kamerada gördüğüm an adeta büyülenmiştim ve onu içimde istemeye başlamıştım. Ona hemen ertesi günj için randevu verdim. Çünkü o aletin gerçeğini görmek için sabırsızdım. Buluşmak için yanıma geldi ve hemen sohbete başladık. Tabi ben onunla sohbet ederken gözüm sürekli yarağındaydı. Yarrağı o kadar büyüktü ki karşımda pantolonu delecekmiş gibi sessiz sakin bekliyordu. Bu arada bana babam bir tuhafiye dükkanı açtı orayı işletiyorum.
Daha rahat edeceğimiz için onu hemen dükkana götürdüm. Bir sürede burada sohbet ettik ama artık gencin yarağı iyiden iyiye kalkmış karşımda demir gibi duruyordu. O da gizlemeye çalışıyordu sanırım benden utanmıştı. Onun bu halini görünce hemen kalkıp dükkanın kapısını kilitledim. Sonra da onu alarak dükkanın arka tarafına geçirdim. Hemen onu soydum ve yarağını ortaya çıkardım. İnsan bu yarağı izlemeye doyamazdı anlayacağınız o kadar güzel duruyordu karşımda. Ben de biraz izledikten sonra hemen ağzıma alıp yalamaya başladım. Hatta ona hiçbir şey yapmamasını bu gün her şeyi benim yapacağımı söyledim. Çünkü insanın başına böylesi kolay kolay gelmezdi. Ben yarağını yalıyordum o da daha fazla zevk almak için yarağını boğazıma kadar itiyordu. Gerçekten inanılmaz bir zevkti bu. nefesim kesilmesine rağmen hala yarağın tamamını ağzıma alamıyordum.
Bir süre yaladıktan sonra ona şimdi sıra sende dedim ve amımı yalamasını istedim. Beni koltuğa yatırdı ve bacaklarımı iki yana ayırarak amıma dil darbeleri atmaya başladı. Dilini resmen yarak gibi amımın içine sokuyor ve aklımı başımdan alıyordu. Gerçekten müthiş bir zevk yaşıyordum. Artık zevkten kudurmuştum ve her yanım tir tir titriyordu. Boşalacağımı anladığım an onun yarağını yakaladım ve kendi kendime amıma kökleyiverdim. Önce bu kalın yarak biraz canımı yaktı ama sonrasında alıştım ve zevk almaya başladım. Artık amım genişlemişti ve kocaman yarak amımın içerisinde rahat bir şekilde gidip geliyordu. Amımı sikerken bir yandan da göğüslerimi okşamaya başlamıştı. O sırada ben boşalmaya başladım. Boşaldığımı görünce beni götümden sikmek istedi. Bu kocaman yarak götüme girmezdi o yüzden itiraz ettim. Ama illa sikicem deyince dönmek zorunda kaldım.
Daha yarağının başı girmişti ki canım çok fazla yanmıştı. O an boğazım yırtılırcasına bir çığlık attım. Çünkü adam birden bütün yarağı kökleyiverdi. Acı çekmemden çok zevk alıyordu. Sonra da sert bir şekilde götümü sikmeye başladı. Bende de artık yavaş yavaş acı yerini zevke bırakmaya başlamıştı. O muhteşem yarak götümün içinde gidip gelirken deli gibi inlemeye başladım. En sonunda da daha hızlı sikmeye başladı ve birden içime ılık ılık dölleri akmaya başladı. Sonra yarağımı götünden çıkardı ve ağzıma verdi. Daha yarak inmemişti bile yeniden kazık gibi yaptım. Muhteşem bir sakso çektim ve bir postada ağzıma boşaldı. o kadar zevk almıştım ki o gün halim kalsa bir posta daha sikişirdim ama bu büyük yarak beni bitirmişti. En kısa sürede bulışmak için sözleştik ve onu gönderdim. O gittiğinde artık yerime oturamaz hale gelmiştim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive