7 Mart 2016 Pazartesi

Kuzen kızışınca irice yarrağımda teselli buldu

Merhaba seks hikayesi severler. Biz ailece çok yakın insanlarız. Amcamlar, halamlar falan sık sık görüşürüz. Fakat ben son zamanlarda kuzenime karşı farklı duygular hissetmeye başlamıştım. Kuzenimin adı Bora ve henüz 19 yaşında. İkimiz de aynı yaşta olmamıza rağmen o beni her zaman korur ve kollar. Bu benim de çok hoşuma gider. Aslında Bora öyle konuşkan biri falan da değildi ama nasıl olduysa beni kendisine çok bağlamuştı. Ondan çok etkileniyordum. Her gördüğümde belki ergenliğin de verdiği azgınlıkla çok tahrik oluyordum. Boranın aklı sürekli seksteydi. Onu ne zaman görsem internette çıplak kız fotoğraflarına bakardı. Ama ben nedense onun bu içine kapanık ve sapık halinden çok hoşlanıyordum. Ben de genelde sosyal medyaya takılırdım. Zaten Boayla da tek iletişim kurduğum konu bu olurdu. Bazen ona sosyal medyadan yorum falan atardım. Asrtık son 4 aydır ona karşı inanılmaz bir istek duymaya başlamıştım.
Sonunda amacıma ulaştım ve o da artık bana daha samimi yaklaşmaya başladı. Ama ben iyice azmıştım ve artık son günlerde tek yaptığım onun fotoğraflarına bakarak kendimi okşamak olmaya başlamıştı. O kada kötüydüm ki odama kapanıyor Boranın fotoğraflarını karşıma alıyor amımı yaladığını hayal ediyor ve ateşimi böyle söndürüyordum. Daha fazla dayanamadım ve ona sosyal medyadan mesaj atıp buluşalım dedim. Buluştuğumuzda sohbet ederken bana okulu bırakmayı düşündüğünü falan anlattı. O gün ilk kez baş başa kalmanın verdiği avantajı kullanarak iyice aklına yer ettim. Zaten giderken en seksi kıyafetlerimi giymiştim ve çok güzel bir makyaj yapmıştım. Ama Bora bu ne düşündüğünü asla belli etmez onu tavlamak ve anlamak hiç kolay olmayacaktı. O gün yine aramızda bir şey yaşanmadı ama ben artık onun da beni düşündüğünü hissedebiliyordum.
Aradan birkaç gün geçmişti ki Bora beni evlerine davet etti. Tam akşam saatleriydi ben de nasıl olsa teyzemler de evdedir diye düşünerek gitmeye karar verdim. Ama onların da evde olduğunu düşündüğümden kendime çok bakmadan gittim. Aslında yine de şortum ve göğüs dekolteli kıyafetimle iddialı ve seksi bir halim vardı. ben kapıyı çaldım ve teyzemin açmasını beklerken kapıyı Bora açtı. Onu ilk kez bu kadar güleryüzlü görmüştüm. Neyse içeriye girdiğimde Bora evde tek olduğunu annesinin az önce çıktığını söyledi. Beni hemen salona geçirdi ve sanki hazırda gibi içeriden kola alıp geldi. Sonra da gelip tam dibime oturdu neredeyse yapışık oturuyorduk. O an anladım bir şeyler olacağını ve heyecandan kalbim küt küt atmaya başladı. Ama ne olduysa beni bi korku kapladı ve eve gitmek istiyorum dedim.
Bora ise beni bırakmadı ve aniden dudaklarıma yapışarak ateşli bir şekilde öpmeye başladı. Çok heyecanlanmıştım ve ne yapacağım konusunda çok tereddüt ediyordum. Artık giderek daha sert öpmeye başlamıştı beni ben yine kalkmaya çalıştım ama ki beni şortumdan çekiştirerek kucağına aldı. Daha sonra da benim şortumu dizime kadar indirdi. Kendi pantolonunu da çıkartarak beni yarrağının üzerine oturttu. O kadar kalın bir siki vardı ki hem canım acıyordu hem de zevk alıyordum. Kucağında beni zıplatmaya başladı ve beni kendimden geçirdi. Artık kendimi salmıştım ve aldığım zevkin tadını çıkartıyordum. Hatta hafif hafif inleyerek onu daha da zevke getiriyordum. 20 dakika falan sürdü sikilmemiz ben iki kere boşaldım. O da boşalmaya yaklaşında tempoyu arttırdı ve boşalırken sikimi çıkartıp döllerini yere akıttı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive