7 Mart 2016 Pazartesi

Masaj salonunda bana kafayı takan Rus’u inlettim

Merhaba arkadaşlar. Ben Ömer sizlere hikayemi Bodrumdan yazıyorum. Yakışıklı ve genç bir erkek olduğum için Bodrumda kolayca iş bulabiliyorum. Burası turistik bir yer olduğu için genellikle otellerde falan iş bulur yaz aylarında çalışırım. Maaşı da bahşişi de iyi olduğu için genelde kış aylarını çalışmadan geçiririm. Yani turizm işi ile ilgilenenler bilir yaz aylarında buradaki otellerde çalışanlar neredeyse bir kış yetecek kadar para kazanırlar. Ben de öyle yapıyorum yazın parayı kazanıp kışın köye ailemin yanına gidiyorum ve onlara hayvancılık işinde yardımcı oluyorum. Ama bu yaz sezonunda hiç bilmediğim bi bölümde çalışmak zorunda kalınca bunun hayatımın fırsatı olduğunu anladım. Otele iş başvurusuna gittiğimde sadece masaj bölümünde açık kaldığını öğrendim ve açıkçası biraz bozuldum. Ama başka iş bulamayacağım için orada çalışmaya başladım. Yine de işimi aksatmıyor gelen müşterilerin rahatlamasını sağlıyordum. Aslında çalıştığım otelin orta düzey bir masaj salonu var ama müşteriler memnun kalıyor. Genelde buranın tatilcileri yabancı bayanlar olduğu için ben de onları görerek ve dokunarak kendimi tatmin ediyorum diyebilirim.
Ama gelen Türk bayanlarında onlardan kalır yanı yok hepsi manken gibi ve çok seksiler. Bugüne kadar masaj yaptırmaya gelenlerle aramda hiçbir yakınlaşma geçmezken ilk kez Rus bir hatunla yaşadığım anıyı sizlerle paylaşıcam. O gün salonda oturmuş randevusu olan müşterinin gelmesini bekliyordum. Gelecek olan bayanın adı Olgaydı ve Rustu. Sarışın, balık etli, genç ve seksi bir bayandı. Zaten Rus hatunların fiziğini bilmeyen yoktur aranızda. Hepsi at gibi ve güzel olurlar. Artık onlara ne yedirip ne içiriyorlarsa bu kadar gelişiyorlar ben de anlamadım. Neyse kadın geldi ve ingilizce olarak ne yapacağımızı konuştuk. Kadın üzerini çıkardı ve karşımda sadece bikini ile kaldı. Onu hemen masaj yatağına yatırdım ve elimi yağlayarak masaj yapmaya başladım. Bacaklarından başlayarak baldırlarına kadar çıktım. Yalnız bu defa kadına masaj yaparken elim kalçalarına kadar çıkmaya başladı. Neden bilmiyorum ama bunu istemsiz olarak yapmaya başladım. Kadın sonra benden omuzlarına masaj yapmamı istedi ve ben de hemen kalçalarını bıraktım omuzlarına masaj yapmaya başladım. Önce bikinisinin askısını çözdüm ve Omuzlarını ve sırtını yağlayıp masaj yapmaya başladım.
Uzun uzun omuzlarına masaj yaptım ve artık beline doğru inmeye başladım. Kadının bikinisinden kuyruk sokumuna kadar görebiliyordum. Bzen elimi oraya kadar sokuyor ve götünü de avuçlarımda hissediyordum. Kocaman götünü gördükçe aklımdan bin tane şey geçiyordu. O göye yarrağımı sokmak ve dakikalarca onu sikmek istiyordum. Sonra kadın birden bana İngilizce olarak göt dedi. Ben anlamamıştım ne dediğini ama sonra götünü göstererek oraya masaj yapmamı istedi. Artık onun bu isteklerine nasıl dayanırdım bilmiyorum. Hemen ellerimi yağladım ve olganın bikinisini neredeyse göt deliğine kadar açıp götünün yanaklarına da masaj yapmaya başladım.
Tabi artık benim sikim de harekete geçmişti. Dakikalarca masaj ayağına onun kalçalarını okşamaya devam ettim. İşte o sırada da olanlar oldu. Kadın birden bikinisini tamamen çıkardı ve önünü döndü amımı da istiyorum dedi. Kadının amacı masaj falan değildi. Kadın resmen sikilmek istiyordu. Ben de ona istediğimi verdim. Elimi yağlkayarak bir süre amına masaj yaptım ve daha sonra da yarrağımı çıkartarak amına girdim. Kadın da ben de amacımıza ulaşmıştık artık. Tabi biraz acele etmem gerekiyordu. Çünkü içeriye biri girse ve bizi o halde görse kesin kovulacaktım. Neyse kadının amının içindeyken göğüslerini de emerek bir süre onu sikmeye devam ettim ve en sonunda da amına boşaldım. Hem ben hem kadın bu masajdan çok memnun kaldık.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive