7 Mart 2016 Pazartesi

Oteldeki grup sikişte kuzeni de yarrağıma taktım

Herkese selam. Ben Fırat size anlatacağım hikayem bizim sınıfta okuyan Esra adında bir kızla aramda yaşandı. Daha sonra bize kuzenim de dahil olunca bu iş grup sekse dönmeye başladı. Bizim sınıftaki esra sürekli dar tayt giyen bir kızdı ve beni o dar taytları ile aşırı derecede azdırmayı çok iyi başarıyordu. Esra da bana aşıktı durmadan bana yürürdü ve ben pek fazla yüz vermiyordum ama her gece onu düşünür 31 çekiyordum. Birgün ben bunu gece faceden iarkadaşlık isteği gönderdim ve sana aşığım diye mesaj attım tabiki de hepsi esrayı sikmek içindi. Sonra bunla çıkmaya başladım ilk defa dışarı gezmeye çıktığımızda esrayla herzaman buluştuğumuz parka gittim ve buna sarılma bağanesiyle memelerini falan elliyordum sonra bunla biz öpüşme ye başladık bu ilk günde oldu ilk buluşma böyle geçti sonra ikincisi üçüncüsü derken ben bunu birgün parkta azdırdıktan sonra bizim eve götürdüm. Zaten evde boştu annem çalışıyordu beraber bizim eve gittik. Esra içeri girer girmez aşkımm diye bağırdı ben bunu odama götürdüm. Odaya girdiğimiz gibi tişörtünü çıkarttım ve memesini emmeye başladım.Sonra sıra o güzelim taytlı götüne gelmişti taytı hemen çıkarttım ve pembe kilodunu gördüm ve çekerek koparttım ve bi bağırdı ben sikmeye başladım ve bağırta bağırta sikmeye devam ettim. Sonra biz bunla her hafta bir gün bizim evde buluşup sikişiyorduk ama birgün ben bundan sıkıldım ve ayrıldım. Sonra tabi Esra ağlamaya falan başladı ve yalvardı onca olandan sonra böylemi olcaktı dedi bende fazla konuşmayalım burda bitsin dedim ve gittim. Sonra da kafayı benim kuzenim büşraya takmıştım bize geldiklerinde büşrayı görünce deliriyordum resmen. Sonra işte annemler babannemlere çıktılar evde büşrayla yalnız kalmıştık. Büşra tuvalete gitmişti sonra büşraya birinden mesaj geldi açtım sevgilisinden gelmişti büşra sevgilisine çıplak fotoları nı atmıştı sonra büşra gelince bu ne diye sordum, ilk başta benimle tartıştı neden telefonu mu kurcaladın dedi ve bağırdı ama sonra sakinleşince anneme söyleme lütfen ne istersen yaparım deyince bende açık açık söyledim sikmek istiyorum diye söyledim. Oda başta kabul etmedi ama mecburdu ve benle isteksizde olmasa öpüşmeye başladı ben sonra bunun gömleğini açtım ve memesini okşadım hala isteksiz gibiydi ama sonra ben yarrağımı açınca birden gözleri açıldı ve sakso çekmeye başladı. Şimdi tam kıvamına gelmişti oda istiyordu bende onun pantolonun düğmesini açtım tam pantolonunu indirirken 19 yaşındaki kardeşi Hilal geldi ve bizi böyle görünce şok oldu tabi sonra ben hemen bunu içeri aldım ve sakinleştirdim. Sonra sakinleştikten sonra hilal de istedi büşradan daha orta düzey olmasına rağmen hilal de aynı büşra gibi vücut ölçülerine sahipti. Ben tabi heme bunu alıp yatağa attım ve memesini emmeye başladım. Büşra da yanıma geldi ve yatakta büşranın pantolununu indirdim sonrada hilalinkini indirdim sonra hemen büşranın kilodunuda indirerek onu sikmeey başladım. Biryandan büşrayı sikiyorum bir yandan da hilal ile öpüşüyordum. Bir süre daha büşrayı siktikten sonra büşradan çıktım ve altıma hilali aldım hilala sikimi soktuğum gibi bir çığlık patlattı çünkü daha önce hiç yapmamıştı ama sanırım çok izlemiştiki ne yapması gerektiğini çok iyi biliyordu. Şimdi de hilali sikiyor ve büşrayla da öpüşüyordum uzun bir süre ikisini birden sikmeye devam ettim sonra annemlerde gelirse diye hemen hilal ile büşra toplarlanıp giyinmeye başladı onlar giyindikden hemen sonra annem gelmişti ama neyseki yakalanmamıştık. Hayatımın en güzel günüydü ilk defa grup seks yapmıştım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive