6 Mart 2016 Pazar

Karıma İlk Defa Götten Kaydım

Selam Bir aşk hikayesi sever arkadaşlar adım Fuat 32 yaşındayım Sizlere karımla yaşamış olduğım ilk anal deneyimimi anlatacağım.Eşimin ismi özlem.aa Yaklaşık 5 senedşr evliyiz görücü usulüylede olsa birbirimze deliler bu gibi aşığız.Eşim hasret 28 yaşında 1.65 boyunda sarışın beyaz tenli, Balık etli çok aşırı seksidir.Kendisi istemeyene kadar özlemi götünden sikmek hşç aklımdan bşle geçrmedim sebebi ise canı cok acıyacaktı kıyamazdım ona. Bir hafta sonuydu dışarı dolaşmaya çıkarken önümüzde yğrğyen ik bayanın kalçalarına göz altından bakarken özlem o kalçalara nasıl iştahlı baktığımı ayrım etti tabi biraz bana kızdı oraya bakmadığımı ne yaptıysam inanmadı bana yhaf senşn kalçalarını sevşyorum ben başkasının kalçasını götün ne yapıyım derken sen hiçbir süre götümden öpmedinki sikini sürtmedinki herzaman amımdan siktin amımı öptün Bende acı çekmeni istemedğimden yapmadım hoşuna gtmez dşye düşünmüştüm dedim.özlemde ne biliyosun istemediğimi yalnızca götğmğ okşadın hiç götğm öpmedin deliğime bakmadın dahi konuşurken sikim taş benzeri olmuştu.Tamam ozaman derhal eve gidelim götğnğ bozayım dedşm tamam dedi kalktık masadan.hemen bşr taksiye atadık aceeye eve gelldik.Evden içeri girer girmez yatak odamıza girik öğlen vaktid ilk kez gündüz öğlen vakti karımla sikişecektik hemde götnden neyse soyunmaya başladık karım özlem hemen soyunup ayakta yatağa yaslanarak domalıp göt deliğini bir eliyle aralayıp aşkım gel yala kokla diye seslendi o göt deliğini görür görmez hemen hemen ayakta boşalacaktım.Kendi kendime yahu bunca yıl evliyizi bu kadının götğndne niye hiç sikmedim dye içimden geçirir oldum.
Neyse derhal götüne bir yumudum dilşmş göt deliğine somaya çalışırken karım hafiften osurup duruyrdu öyle gğzel kokuyorduki yaladıkca dahda yalayasım geliyordu tuvalete gştmek istedş sıcıp götünğn için yıkamak için müsade etmedim götünü bokunla birlikte sikmek istiyorum dedim gülümseyerek aşkım benim sikin pislenir dedi bende böyle sikmek istiyorum dedim aslında götümü böyle sikmen dahada hoşuma gider diyip kremi eline aldı sür götme biran evvela boz götümü dedi bak skersem götün acdığında çıkarmam boşalana kadar dedm çıkrma aşkım ben ısrar etsemde ölsemde çıkarma sakın istersen ellerimi ayakarımı bağla sana müdahale etmiyim beni daha sorunsuz sikersin dedi bede yok okadar vicdansz değilim böyle sikerim seni dedim sana kurban olurum dedi götümü sendenmi esirgeyecem kocam değilmisn her yerimi sikebilirsin diye konşurken bende götünü kremleyip ufak serçe parmağımı götüne sokmamla ayyy yapma diye hafif bağırdı 
ooooo sen ufak parmağımla havalandın bağırın kalın sikim girerse sen ölürsün dedim vazgeçirmek istedim ısrar etti ne olur yapalım götümden sikmeni istiyorum valla bağırmam fln diynce sikimi kremlemeye başladım sikimi götüne yavaş yavaş sokmaya çalışırken ayak parmaklarının üstüne durdu kaldı az daha iteklesem havalanacak neyse biraz böyle kaldktan sonra sikim kendiliğinden içine lapppp diye götünden içine girdim kıçı öyle sıcaktıki karım götünü bozmuştum bundan sonra sikimin hepsini götünün içine sokarken her zaman götümden sikebilirsin. Ben ise kendimden geçmiş karımın götüne sokup çıkarmaya başladım her sokup çıkarışımda sikimdeki boklar yere damlamaya başlandı halıyı batırmıştık zatten olan olmuştu zevkin dorukarındaydık her sokuşumda fısttt dye götünden sesler çıkıyordu arada osuruyordu varya sanki karımla ilk geceyi yaşıyormuşuz gibi olmuştuk götünün içine boşaldıktan sonra peceteyle sikim temizledim karımın götünüde temizledikten sonra yatağa öyle uzanmıştık karımın bağırsaklarını dışarı çıkarmıştım karım bana dönerekbundan böyle başkalarının kalçasına bakma her canın çekişinde beni sikeceksin nedeni ise karınım senin her ihtiyacını bende gidereceksin dedi şimdi çok mutluyuz arada başka kadınlara bakarken daha dikkatli davranıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive