7 Mart 2016 Pazartesi

Aile için sikişte büyük haz yaşattı kız kardeşim

Merhaba arkadaşlar önce size kendimi tanıtarak hikayemi anlatmak istiyorum. Ben 19 yaşında uzun boylu ve kıvırcık saçlı bir kızım. Ailemle birlikte yurt dışında yaşıyorum. Bu nedenle de her yaz gelip akrabalarımızı görüyoruz. Bu hikayem de yine böyle bir yaz tatilinde geçen yıl yaşandı. O yıl ailemle yine tatil için memlekete gelmiştik. Ben artık 18 yaşına geldiğim için her yerim belli olmaya başladı. Daha yeni yeni göğüslerim falan meydana çıkmaya başlamıştı. Tabi böyle olunca da herkesin dikkatini çekmeye başlamıştım artık. Ben yine bir sabah uyandım ve dedegile gitmeyi karar verdim, hepimiz aynı koyde kaldığımız icin aramızda fazla mesafe yoktu, ve üzerimde kırmızı bi savlar üzerinde siyah bir badi vardı, göğüslerim yeni yeni çıktığı icin daha sutgen kullanmiyordum.. Neyse dedemgile geldim teyzem oturuyordu.. Ve sarıldığımızda benim sutgen giymedigimi farketti hemen odasına çağırıp, gel sutgen git yoksa kimseye sarilamazsin ayıptır dediği icin hemen elime bir sutgen verip odadan çıktı..
Sutgen siyah dantelli gibi bişeydi hatırladığım kadarıyla, neyse giydim falan üstümü duzeltip içeriye geçtim.. Kapıdan çıkar çıkmaz en küçük dayimla karşılaştım.. Yakışıklı mı yakışıklı, ozamanlar 20 yasında,, 180 boyunda 60 kilo ve siyah sac siyah göz falan iste bildiginiz yakışıklı dayım karsimdaydi.. Selamlastik ve odaya geçtik, Avrupa’dan falan bahsede bahsede saat olmuştu 11 aksam ve uyku vaktiydi.. Ben, dayım ve teyzem aynı odayı paylaşacaktık, yerde yatağımızı serdik ve teyzem hemen uykuya dalmıştı.. Benle dayım öylesine oturup halen sessizce muhabbetimizi ediyorduk ve sakalasiyorduk, dayımın pesinde cok kız olduğunu bildigim icin, kızlarla aran nasıl diye sordum. Off yiyenim kurtulamadım sunlardan diyip gulustuk ve telefonunu bana uzattı, bak dedi bu kız beni rahatsız ediyor dedi, resime baktım cok guzel bi kızdı ve bi an icimde bişeyler oldu ve kıskanmış gibi hissettim kendimi.. Belli etmemeye çalışıyordum ve dayımın gözlerin icine bakamiyordum.. Uykum geldi diye bahane ederek yatağıma uzanıp yorgana sıkıca sarılıp uyumaya çalıştım ve cok geçmeden bende uyumuştum o kadr çeneden sonra.. Ben uyuyunca ağzım hafifçe acik kalır, gece saat 3 gibiydi v dudağımda bir ıslak hissettim, ne olduğu bilmeden gözlerimi açmadan dayımın olduğunu bildim.. Dudağıma ıslak bi öpücük kondurup tekrar yerine geçiyordu, bunu 5 -6 kere tekrarlaninca korkarak uykudaymis gibi sırtımı ona dönüp ve kendimi duvarla bir yaptım.. Ve sabaha kadr uyanık kaldım ama dayım fazla ileriye gitmemişti.. Hoşuma gidiyordu ama dayım olduğunu düşününce kendimden igreniyordum ve sucu kendimde bulup ben dayımı başdan çıkarttım diyerek sabahı zor ettim.. Sabah oldu ve eve gitmeliydim ki telefon geldi ve bizimkilerin sehirde isleri olduğu icin bügünde dedemgilde kalacakmisim.. Icimde bir hüzün kapladı, ve Buda yüzümde gozukebiliyordu.. Ve öğlen dayım dayanamayarak ne oldu neden üzüntülu üzüntülu bakıyorsun hiç konuşmuyorsun dedi, şaşırdım soylemeliymiyim acaba geçedeki olayı yoksa hiç bisey olmamış gibi mı yasamaliydim, benden cevab bekler gibi gözlerle bana bakan dayıma ne cevabı vermeyi düşünüyordum.. Telefonunu versene dayicim diyebildim ve hiç nedeni sormadan verdi, ben mesaj bölümüne girerek, gece dudağımda bir ıslak hissettiğimi ve Buda beni korkuttugunnu ve rica ederek sakın bidaha tekrarlanmamasi gerektiğini yazdım, dayım okudukça yüzünde ciddi bir ifade aldı ve oda mesaj bölümünde kendisine hakkım olamadığını beni cok arzuladığını gibi seyler yazmıştı.. Ve bunları yazan dayimdi.. Aramızdaki sessizliği teyzem bozmuştu içeriye çaylarla gelerek TV’deki bir diziyi alarak onu izlemeye başladık.. Aksam yemeğinden sonra yine muhabbet ederek o gece teyzeme yatağında yatabilirmiyim diye sorunca tabiki diyerek gece teyzemin yanındaydim ama yinede korkuyordum gece uyku gözüme girmemişti.. enişte sex hikayeleri
Bir ara susamistim ve mutfağa gittim ardımdan dayım geldi korktum ve elimdeki su bardağı düşürdüm, korkma benim diyerek bana sarıldı, ben im icime hem heycan hem korku sarmıştı, çünkü dayım gercekten ilgimi çekiyordu ama bizim aile yapıda ters olduğu icin iki seyin arasında kalmıştım..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive