7 Mart 2016 Pazartesi

Genç çıtır olan liseliyi sike sike adeta karım yaptım

Ben liseli kızlara düşkün bir adamım. Kendimi bildim bileli bu böyleydi ve hiçbir zaman da değişmedi. Evlenmeme rağmen aklım hala liselilerde. Ama onlara bakıp karımı aldatmak istemiyordum. Kendimi sürekli suçlu hissediyordum da nereye kadar. Dayandım dayandım olmadı bir yerde patlak verdi. Ben de bir gün zaafıma yenik düştüm ve karımı liseli bir kızla aldattım. Hemen hikayeme geçeyim isterseniz. Biz eşimle birbirimizi delikanlıluğumuzdan beri tanıyoruz. Zaten aynı mahallede büyüdük ve daha sonra da evlendik. Üç aydır evliyiz ve karım artık sık sık komşu gezmelerine gider oldu. Neyse bi gün işten birkaç saat erken çıkmıştım. Eve geldiğimde karımı komşularla bizde otururken buldum. Ben de ev kalabalık diye hemen yatak odasına geçip uzandım. Ben yatak odasında yatarken birden içeriye bi kız daldı. Belli ki eve gelen misafirlerden birinin kızıydı. Ben de biraz burada oturabilir miyim dedi ve yatak odasında bulunan koltuğa oturdu. Sanırım kız okuldan yeni gelmişti üstünde mini bir okul üniforması vardı. Yalnız altındaki etek o kadar kısaydıki ve içine giydiği ten rengi çorabı resmen ben burdayım diye bağırıyordu. Ben de ister istemez sohbet ederken bacaklarına bakıyordum. Kız daha sonra çay almak için kalktı ve o mükemmel kalçalarını gördüm. Kalçaları o kadar güzeldi ki gözlerimi alamıyordum resmen. Kız gidip çay getirdi ve yine kaşıma oturdu. Ama bu defa eliyle kısa olan eteğini daha da yukarıya çekmeye başlamıştı. Bacaklarını iki yana ayırdı ve bana bacak arasını göstermeye başladı. İkimizde artık her şeyin farkındaydık ve karşılıklı kur yapar hale geldik. Ben kızın bacaklarına ve amına bakarak sikimi okşamaya başladım. Bir ara gözlerimi bacak arasından çekip gözlerine baktığımda onunda beni izlediğini elime dik dik baktığını ve sikimi sıktığımı büyük bir zevkle takip ettiğini gördüm. Hemen kıza yaşını sordum ve 18 yaşında olduğunu öğrendikten sonra bu kızı sikebilirim dedim. Ama kız benden azgın çıktı. Yanıma gelip hemen elini sikime attı. Onu oracıkta sikmek istiyordum ama burada olmazdı. Kız bana öyle bi şey söyledi ki şok oldum. Akşam gece seni eve alacağım karını uyut gel dedi. Hemen kızdan numarasını aldım. Akşam da erkenden karımı uyutup kıza mesaj attım. Kız da hemen gel diye mesaj attı. Hemen çıkıp kızın evine gittim ve beni sessizce içeri aldı. İçeri girer girmez liseli kızın odasına geçtik daha içeri girdiğim anda kapıyı kilitleyerek yanıma gelip dudaklarımı öpmeye ve sikimi avuçlamaya başladı. Ben daha önce böyle azgın bi kız görmemiştim. Hemen soyunmaya başladım. Bi kaç dakika sonra hem o hem ben çıplaktık. Beni yatağına yatırarak üzerime çıktı ve sen hiç karışma her şeyi ben yapıcam dedi. Sikimi eline aldı ve sıkı sıkı tutarak amının deliğine doğru bir aşağı bir yukarı sürtürmeye başladı. Bazen de sadece amına değil göt deliğinede sürttürüyor ve hafif üzerine oturarak sanki götten sikilmek istiyormuş gibi davranıyordu. Bi süre bu şekilde devam etti ve daha sonra sikimin üstünden kalkarak, 69 pozisyonuna geçti. Sikimi yalıyor bana da amını yalatıyordu. Daha sonra o sakso çekmeye başladı ben de amını parmaklamaya başladım. İkimiz de artık çok fazla azmıştık ve içine girmemin zamanı gelmişti. Biraz sonra yarrağımı sıkıca tutup amına sürttürerek içine almaya hazırlandı. Sadece 1 dakika sonra da tam amının deliğine yarrağımı dayayarak üzerine oturuverdi. Kız sikime otururken hiç zorlanmadı ve kolayca sikimi içine aldı. Hiç hareket etmeden bir süre öpüştük ve öpüşmeye devam ederken liseli kız kalçasını profesyonel bir şekilde yukarı aşağı kaldırıp indirmeye ve kendini siktirmeye başladı. Bu pozisyonda karım bile sikişemiyordu ama liseli kız büyük bir ustalıkla bu pozisyonda birkaç dakika daha sikiştik. Bu defa o alta geçti. Ben de üstte Yavaşça itekleye itekle kızın amına girerken oda başını geriye doğru atarak gözlerini kapatmış ohhhh diye inlemeye başlamıştı. Sürekli olarak kızın içine girip çıkıyordum ve o da inliyordu. Kız bağırmamak için ağzını kapattıkça ben daha fazla azıyordum. Orgazm olması için belki iki dakika boyuca aklım başka bir yerde kızı içine hızlı hızlı girip çıktım. Çünkü artık boşalmak üzereydim ve onun da tatmin olmasını istiyordum. Artık zamanı gelmişti ve kız inleye inleye boşaldı. Ben de hemen ardından sikimi amından çıkartıp göbeğine ve göğüslerine boşaldım. Harika bir duyguydu.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive