7 Mart 2016 Pazartesi

Mağara gezimizde mini etekli şeye döşedim

erhaba arkadaşlar. Bu hikayem aklınızı başınızdan alacak buna yüzde yüz garanti veriyorum. Hemen size hikayemi anlatmaya başlayayım. Ben aslında evli bir bayanım ama bu hikayeyi yaşamama evliliğim engel olamazdı çünkü çok zevkli anlardı. Ben gerçekten bakımlı bir kadınım. Çevremdeki arkadaşlar her zaman her şeyime imrenerek bakarlar. Bir çok kez eşimi aldatmak için fırsatım da oldu ama ben yapmadım. Ta ki Kapadokya seyahatine kadar. Kocamla beraber bir Kapadokya turuna katıldık. Turda bize rehberlik eden kadir bey gerçekten çok çekici ve yakışıklı biriydi. Adam o kadar kibardı ki o anlatırken ben kendimi ona siktirmek için yanıp tutuşuyordum. Tur otobüsünde bile adamın arkasından hiç ayrılmadım. Sonunda Kapadokya’ya geldik ve yine onun yanındaydım. Kocamsa bi kaç arkadaş edindi onlarla sohbet ediyordu. Ona olan ilgimi otobüsten inmeden hissetmişti ve zaman zaman göz göze gelerek birbirimize manalı gülücükler atıyorduk. Bu bakışmalar otobüsten inince de devam etti. Neyse turun büyük kısmını tamamladık ve Kadir Bey herkes fotoğraf çekip alışveriş yapabilsin diye bir saat kadar serbest bıraktı. Baktım kocam yeni arkadaşları ile sohbet ediyor fırsat bu fırsat diyerek biraz dolaşıp geleceğimi söyledim. Bu sırada Kadir beyde ne yaptığımı anladı ve beni takip et dercesine bir işaret yaptı. Beni içi çöp dolu bir mağaranın içine götürdü. Çöp doluydu ama kimsenin gelemeyeceği rahat edeceğimiz bir yerdi. İçeri girer girmez Mağaranın içerisinde bir duvara yaslayarak dudaklarımdan öpmeye başladı. bi kaç dakika bu şekilde ayakta öpüştük. Dudaklarımı öpmeye devam ederken ben elimi Kadir Bey’in sikine attım. Elimi atar atmaz elime gelmesi ve avuçladığımda kocaman olduğunu hissetmem mağaranın içerisinde öylesine baştan çıkarmıştı ki beni zaman kaybetmeden sikişmek için can atıyordum. Hem dayanamayacağım için hem de çok vaktimiz olmadığı için pantolonunun fermuarını açarak sikini çıkardım. Hemen ağzıma alıp mağaranın içinde sakso çekmeye başladım. Sikini ağzıma alıp bir iki dakika hızlı hızlı sokup çıkardıktan sonra artık tamamen ağzıma sokmuş ve emmeye başlamıştım. Ben onu ağzıma boşaltmak istiyordum. Ama onun pek boşalmaya niyeti yoktu. Sikini emdiğim bir an bir hamlede sikini ağzımdan çıkartarak beni mağaranın duvarına karşı bu defa arkam ona dönük olacak şekilde çevirdi ve hafif domaltarak ayakta götümü ayırıp hem göt deliğimi hemde amımı yalamaya başldı. Sikini emdiğim bir an bir hamlede sikini ağzımdan çıkartarak beni mağaranın duvarına karşı bu defa arkam ona dönük olacak şekilde çevirdi ve hafif domaltarak ayakta götümü ayırıp hem göt deliğimi hemde amımı yalamaya başladı. O anlarda çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum. Neredeyse dil darbeleri ile boşalacak duruma gelmiştim. Dilini sürttüğü gibi bir sürede sikinin baş kısmını göt deliğime ve amıma sürttürdü. Daha sonra da bana götünden sikmemi ister misin dedi. O an nereden sokarsa soksun yapma demeyecektim çünkü gözüm kararmıştı. Nereme istersen dok dedim. Ellerini omuzlarıma koyarak ve sikine dokunmadan göt deliğime dayayarak yavaş yavaş içime doğru ittirmeye başladı. sert sikini göt deliğime ittikçe girmesi için daha da sabırsızlanıyordum. İlk girişlerde biraz sızlanma hissetsemde sikinin hepsini içime alana dek tek bir kelime dahi etmedim ve acı çektiğimi hissettirmedim. Siki tamamen içime girdikten sonra bir kaç saniye hareketsiz kalarak ellerimle duvardan destek aldım ve ayakta beklemeye başladım. Kocaman yarağı göt deliğimi öyle bi genişletmişti ki bile orgazm olmam için yeterli bir nedendi. O hiçbir şey yapmıyor ben kendimi ileri geri yaparak içimde gidip gelmesini sağlıyordum. On dakika kadar göt deliğimi sikti ama amıma da girmesini istiyordum. Aynı pozisyonda bu defa alttan amıma girmeye başladı ama göt deliğimi sikerken olduğunun aksine bu defa amıma sikini yerleştirdikten sonra hızla içime girip çıkmaya başladı. o kadar hızlı gidip geliyordu ki birden boşalmaya başladım. Ayakta bile zor duruyordum. Ben boşalana kadar bekledikten sonra birden sert bi şekilde içimde gidip gelmeye başladı. ben çığlık çığlığa bağırıyordum o da inliyordu. Dakikalar sona ben ikinci defa orgazm olurken o da sikini çıkarıp ağzıma dayayarak ilk orgazmını oldu.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive