7 Mart 2016 Pazartesi

Havuz ve evde yarak isteyen teyzem bir başka geldi

İsmim Halit, İstanbul’da yaşıyorum edebiyat öğretmeni olarak sınavlara girecek arkadaşlara özel ders vermekteyim. 26 yaşındayım üniversiteyi bitireli henüz bir sene kadar oldu. İzmir’deki teyzem ile aramız çok çok iyi, ailenin bu güzel hanımı ile zamanında aramız çok daha iyiydi fakat artık iş güç çok görüşemez olmuştuk. Bir gün bir sürpriz yapmaya karar verdim ve atladım uçağa İzmir’e yanına gittim. Beni görünce çok şaşırmıştı. Beraberce güzel vakit geçireceğiz diye ikimizde nasıl heyecanlanmıştık.
Teyzemin boynuma sarıldım ellerim ile sırtını ovalıyordum ve oda benimkileri Eniştem bu arada yurt dışına çıkmış iş görüşmesi için evde tek başımıza kalmış oturuyorduk gece oldu ve sıcaktan ilk dondurma yedik kesmemişti ben tv izlerken teyzem yukarıda bir şeyler yapıyordu sesi soluğu çıkmıyordu.
Aradan az zaman geçmiş ince bir elbisesi ile gelmiş içinde iç çamaşırı bikinisi vardı. Halit canım ben havuza geçiyorum serinleyip geliyorum tatlım dedi. Sanki bana gel gel der gibiydi 5-10 da geçti havuz başına geldim onu izliyor müzige kaptırmış beni görmüyordu ve suyun üzerinde giriş çıkıyor beni çıldırtıyordu. Elleri ile güzel memelerini ovalıyor ve ara sıra kaldırıp indiriyordu bir ara üstünü çıkardı ve kenara koydu villada tek olduğu için çok rahattı bende üzerime değiştirip suya atladım teyzem iki elliyle memelerini tutuyor çok şaşırmış beni beklemiyordu. Tabi bende salaklığa yatıp onla oyun oynamak için topu da havuza getirdim oynayalım mı teyze dedim. hemen bikinisini üstünü giydi ve suya tekrar atladı az oynarken içinden şeytanlıklar geçiyordu boğulma numarası yaptım ve suyun dışına çıktım suni teneffüs bekliyordum ve dudaklarını bir an dudaklarımda hissettim ve elli sikime koymuş olayların şoku ile tabi benim velet yavaştan hareketlenmeye başladı. Oda olayların farkına varmaya başlamıştı dudaklarından çeker gibi oldu çok güzel öpüyorsun dedim.. Halit dedi bir daha öpsene yaa dedim öle deme lenn dedi ama artık geçmişti yapıştım saçlarına ve öpmeye başladım itiraz etmiyordu. ve artık oda istiyordu. Sikimi tutuyorsun farkındasın dimi canım benim dedim aa hiç farkında değilim çıkarda görelim neredeymiş o görelim de beni ne kadar istiyorsun da görelim derdemez şezlonka yatırdım ipinden çekip açtım len hızlı ol dedi ve daldırdım aleti çok güzeldi o pamuk gibi popusu çok güzeldi hem sikiyordum hem kızartıyordum vura vura bitmesini istemiyordum ben artık yorulmuş o yorulmamıştı eniştemin veremediği hazları benden bulmuştu.
Ne zaman izmire gitsem artık beni havuza çagırır ve beni sömürür oldu arasıra gitiğim yere artık aylarda bir gitmeye başladım bu vücut dayanmıyor kendime de bakmam lazımdı öldürecekti teyzem bu girişte ben onu sikerken o beni siker oldu. Siz siz olun kim olduğuna değil nasıl olduğunuza bakmanız ve o anı beklemeniz sizlerin elinizde Sex hikayeleri ne size buradan yazıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive